پلیس فتا هرمزگان فردی که با درج آگهی جعلی درسایت دیوار، از طریق فروش صوری سیمان ۷۴۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود را شناسایی و دستگیر کرد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر این که، پس از مشاهده تبلیغ فروش سیمان با قیمتی بسیار پایین‌تر از حد معمول، در برنامه دیوار و تماس با فروشنده و توافق بر روی قیمت ۷۴۰ میلیون ریال به عنوان ودیعه به حساب فروشنده واریز کرده و فرد دیگر پاسخگو نیسیت، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

او افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی با جمع‌آوری مدارک و مستندات پرونده با انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان و شناسایی هویت متهم محل اخفتا وی، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم به همراه ادوات هوشمند ارتکاب جرم در مخفیگاهش دستگیر شد. 

سردار علی اکبر جاویدان گفت: متهم پس از مواجه با دلائل و مستندات پلیسی موجود بناچار لب به اعتراف گشوده و معترف شد با جلب اعتماد افراد به بهانه فروش سیمان زیر قیمت مبلغ ودیعه را دریافت می‌کرده و بعد از آن با تهیه سیم کارت جدید خط تلفن مورد نظر را خاموش و دیگر پاسخ گوی مالباختگان نبوده است. 

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.