در بزرگداشت هفته پژوهش از ۹  پژوهشگر برتر دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه در مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشکده علوم پزشکی مراغه‌ گفت: از دانشمندان ۲ درصد، فناوران برتر، پژوهشگران و محققان این دانشکده تجلیل و قدردانی شد.

وی گفت: استادان این دانشکده در بین ۱۷ دانشکده علوم پزشکی کشور برای انجام طرح‌های پژوهشی و چاپ مقالات isi در مجلات بین المللی موفق به کسب رتبه شدند و طرح‌های پژوهشی این دانشگاه از ۱۴ طرح در سال گذشته به ۲۶ طرح در ۹ ماه گذشته رسید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه همچنین از ۲ برابر شدن اعتبارات پژوهشی امسال این دانشکده خبر داد و افزود: امسال برای طرح‌های پژوهشی این دانشکده ۲ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: برای انجام طرح‌های پژوهشی مرکز رشد واحد‌های فناور سال گذشته در این دانشکده راه اندازی شد و ۳ واحد فناور در این مرکز فعالیت می‌کنند.

امام جمعه مراغه گفت: پژوهش و تحقیق در دانشگاه‌ها برای دستیابی به علوم و فنون جدید یک ضرورت است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: در رشته‌های علوم پزشکی به خاطر سر و کار داشتن با سلامت مردم پژوهش باید در اولویت باشد.

فرماندار مراغه نیز با اشاره به جایگاه تولید علم و پژوهش در گام دوم انقلاب گفت: برای رسیدن به قله‌های علم و دانش محققان و پژوهشگران با شتاب بیشتر حرکت کنند.

آقای اسدیان افزود: تلاش برای ارتقای دانشکده علوم پزشکی مراغه به دانشگاه در اولویت برنامه‌های شهرستان مراغه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار