فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۲۰۰ معتاد متجاهر در پی اجرای ۴۸ ساعته طرح "آرامش در شهر" در نقاط مختلف این استان خبر داد.

سردار جواد تقوی گفت: مرحله سوم طرح آرامش در شهر با بهره‌گیری از توان و استعداد سازمانی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عملیاتی ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: ماموران در این طرح که به مدت ۲ روز اجرا شد، موفق شدند ۲۰۰ معتاد متجاهر، ۳۷ خرده فروش مواد مخدر و چهار قاچاقچی و سه نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر کنند.

او تصریح کرد: کشف ۲۴ کیلو و ۵۱۳ گرم انواع مواد مخدر، یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و توقیف سه دستگاه خودرو از دیگر دستاوردهای مهم اجرای این طرح بود.

سردار تقوی بیان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

به گفته او، افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم اجرای این طرح است.

سردار تقوی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم و جامعه خط قرمز پلیس است، افزود: پلیس با تمامی ناهنجاری‌ها به‌ویژه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر بدون اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

او با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، گفت: مردم می‌توانند هر گونه موارد مشکوک و اخبار و اطلاعات در این مورد را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۳۰ به پلیس اطلاع داده و همچنین هر گونه انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.