یادمه یکی ازاساتیدبنام دانشگاهمون درحوزه بازاریابی مطلبی روگفته بودکه هنوزازیادم نرفته،اینکه بعضی ازشرکتها برای تصاحب بازارهای فروش تولیدات کیفی دیگرشرکتهای معروف رو با شگردهای مختلف به چالش میکشند،مثلا یکی ازشرکتهای انگلیسی یکی ازتولیدات شرکت روسی لادا رو،جلوی دوربین وبا زیرنویس،جنس بی کیفیت را باید سوزاند اتش کشید ویا یکی ازشرکتهای معرف لبنی درایتالیا،بامحصولات شیر شرکت رقیب اقدام به شستن یکی ازخیابانهای ونیزکرد..اکثراین ویدیوهای بی نام ونشان توسط شرکتهای رقیب جهت تصاحب بازارهای فروش ،ساپورت شده ویا خوداین شرکتهای تولیدی تعمدا بمنظور القا بی ارزشی وکیفیت پایین تولیدات دیگرشرکتها دست به اینکار میزنند، همه چیز درحال تغییرهست ازجمله شیوه های فروش تصاحب بازارها .