معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: تخفیفات ویژه در حوزه‌های مختلف به مناسبت روز ملی مشهد ارائه می‌شود.

باغگلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با توجه به در پیش رو بودن دهم دی‎، روز ملی مشهد، امسال برای دومین سال پیاپی، شاهد برگزاری مراسم و همایش‌های مختلفی پیرامون این مناسبت خواهیم بود و تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه‌ای از چهارم تا دهم دی، درنظر گرفته شده است.

او افزود: تور‌های مشهدگردی شامل بازدید از مجموعه تاریخی توس، خانه‌های تاریخی، گذر محلات تاریخی و تور‌های حرم‌شناسی مشمول ۵۰ درصد تخفیف می‌شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: در همین بازه زمانی، «باغ گل‌ها» بوستان غدیر و باغ پرندگان در باغ مشهد ۲۰ تا ۵۰ تخفیف دارد.

باغگلی بیان کرد: علاوه بر این، در تعامل با کتابفروشی‌های شهر، کتابفروشی‌های «کتابرسان»، «ابروبن»، «شهر کتاب»، «کتاب شهر ایران»، شعبات یک و دو و سه «پاتوق کتاب»، «به نشر»، و «فراکتاب» بین ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف به مشتری‌های خود می‌دهند.

او تصریح کرد: موزه مرکزی حرم مطهر رضوی، گنجینه قرآن و نفایس، موزه نادری، موزه آرامگاه فردوسی، بنای هارونیه، موزه بزرگ خراسان، موزه علوم زمین و موزه تاکسیدرمی از ۵۰ درصد تخفیف برخوردار است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: روی بلیت تئاتر‌های منتخب هم تخفیف ۳۰ درصدی وجود دارد.

باغگلی اظهار کرد: با هدف تقویت نشاط و شادابی شهروندان، بلیت مجموعه‌های آبی «شرکت برق» و «گلشن» ۳۰ درصد و «شهید قربانی» با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

او افزود: به مناسبت روز ملی مشهد تعاملات سازنده‌ای با نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آستان قدس رضوی، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایجاد شده و در کنار برگزاری رویداد‌های مردمی و نشست‌های تخصصی مختلف، سعی شده است تا با برنامه‌ریزی منجسم، حساسیت اجتماعی هم پیرامون ۱۰ دی، ایجاد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.