سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به دنبال ۷۲ ساعت بارش برف و باران در محور‌های استان بیش از ۳۷۰ کیلومتر برف روبی انجام دادیم.

شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته همچنان برش برف و باران را در محور‌های استان داشتیم، گفت : در این مدت ۲۱ ساعت بارش برف و ۱۸ ساعت بارش باران در محور‌های استان داشتیم و ۱۷۸ کیلومتر از مسیر‌های اصلی و فرعی استان برف روبی شد.

وی از انجام ۲۲ مورد ریزش برداری در محور‌های استان و مصرف بیش از ۵۰ تن شن و نمک برای تسهیل تردد در راه‌های کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: ۴۱ نفر نیرو و ۲۹ دستگاه ماشین آلات در این عملیات پای کار بودند.

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، عمده بارش برف در محور‌های پلنگانه و محور‌های پاوه، جوانرود و روانسر بوده است.

کهریزی با بیان اینکه در مجموع طی ۷۲ ساعت گذشته بالغ بر ۶۲ ساعت بارش باران و ۲۸ ساعت بارش برف در محور‌های استان کرمانشاه داشتیم و در مجموع ۳۷۰ کیلومتر برف روبی و ۴۷ مورد ریزش برداری در محور‌ها انجام شده است، تاکید کرد: ۸۸ نفر نیرو و ۵۳ دستگاه ماشین آلات طی ۷۲ ساعت گذشته کار برف روبی و ریزش برداری محور‌ها را انجام دادند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در هیچکدام از محور‌های استان مشکلی برای تردد وجود ندارد و هیچ مسیر مسدود اصلی و فرعی نیز نداریم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تا پایان فصل زمستان تمام امکانات و تجهیزات راهداری در آماده باش است، خاطرنشان کرد: ۴۵۰ نیروی راهدار در قالب ۴۹ اکیپ و ۴۶ راهدارخانه ثابت و موقت نیز در همه نقاط استان در آماده باش هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.