آمادگی وزارت دفاع برای کمک به دستگاه‌های مسئول در جهت بهبود وضعیت آب

وزارت دفاع در سه سطح راهبردی، تاکتیکی و تکنیکی، آماده پشتیبانی و کمک به دستگاه‌های مسئول در جهت بهبود وضعیت آب در کشور است.

 فخری رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع در نشست تخصصی حکمرانی آب که به همت وزارت دفاع برگزار شد با اشاره به رویکرد هم افزا فی مابین دستگاه‌های متولی مرتبط با موضوع حکمرانی آب گفت: ایجاد گفتمان حکمرانی آب و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول، هدف اصلی ایجاد اندیشکده حکمرانی آب است.

وی ادامه داد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در سه سطح راهبردی، تاکتیکی و تکنیکی، آماده پشتیبانی و کمک به دستگاه‌های مسئول در جهت بهبود وضعیت آب در کشور می‌باشد و در این مسیر از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع تصریح کرد: جغرافیا، حاکمیت و جامعه، به عنوان سه ضلع اصلی حکمرانی آب محسوب میشوند که هدف ما از ایجاد اندیشکده حکمرانی آب، ایجاد تعادل بین این سه ضلع می‌باشد.

نشست تخصصی حکمرانی آب صبح یکشنبه در حاشیه سومین نمایشگاه بین المللی ایران ژئو با حضور نهاد‌های مرتبط از جمله، رییس سازمان هواشناسی کشور، نماینده وزارت نیرو و دیگر نهاد‌های مسئول به میزبانی سازمان جغرافیایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برگزار شد.

برچسب ها: وزارت دفاع ، وضعیت آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار