استان یزد به لحاظ اجرای طرح‌های جهاد آب‌رسانی به روستا‌ها سرآمد است.

علی خراسانی مشاور مرکز جهاد آب‌رسانی وزارت نیرو در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های مستندسازی و اطلاع رسانی جهاد آبرسانی استان یزد، طرح جهاد آب‌رسانی به روستا‌ها را یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در وزارت نیرو برشمرد و تصریح کرد: این طرح باعث محرومیت‌زدایی و بازگشت جمعیت به روستا‌ها به‌عنوان پاک‌ترین واحد‌های تولیدی در کشور می‌شود.

او با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و استفاده از تمام ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی با روش‌های نوین افزود: در این شرایط خاص کشور نیازمند تبیین دستاورد‌های نظام برای مردم هستیم.

مشاور مرکز جهاد آب‌رسانی وزارت نیرو مهم‌ترین بخش جهاد تبیین را دریافت بازخورد و بررسی اثربخشی فعالیت‌های رسانه‌ای دانست و گفت: اگر محتوا برای اقشار مختلف بر اساس شناخت آگاهی تولید شود قطعاً نتایج مفیدتری را دارد.

علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی جهاد آب‌رسانی به ۵۸ روستای استان یزد گفت: بدلیل اقدامات جهادی صورت‌گرفته با همکاری سپاه استان، بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) استان، در امر جهاد آب‌رسانی به روستا‌ها در سطح کشور پیشرو هستیم.

او افزود: طبق تفاهم صورت‌گرفته با سپاه به‌زودی ۱۱۰ روستای دیگر نیز تحت پوشش طرح آب‌رسانی قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.