شیر و عسلی که به مذاق صهیونیست‌ها خوش نیامد + فیلم

ایده اولیه جمع کردن یهودیان و استقرار آنها در سرزمین فلسطین، در کنگره صهیونیزم شکل گرفت.

تئودور هرتزل در ابتدای امر عقیده داشت بهتر است یهودیان همگی غسل تعمید انجام دهند و مسیحی شوند، چون در آن زمان ناسیونالیسم در اروپای بعد از جنگ رونق گرفته بود و این، یهودیان بودند که سرزمینی نداشتند.

ایده اولیه جمع کردن یهودیان و استقرار آنها در سرزمین فلسطین، در کنگره صهیونیزم شکل گرفت، البته در آن زمان نه هرتزل فلسطین را دیده بود نه بقیه حاضران در کنگره، و تمام تصورات آنها همان چیزی بود که در تورات خوانده بودند، یعنی سرزمین شیر و عسل.

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۵:۱۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ترکیب شیروعسل خوبه ومعمولاتوسیه میشه شیرباعسل خورده بشه ""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
درود
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
فرانسه دو قرن و اندی پیش (قبل از انقلاب کبیر) کشور ناجوری بوده ! از لحاظ فرهنگ و بهداشت و.. ( اهمیت دادن به هنر و صنعت عطر و لوازم بهداشتی دلیل تاریخی دارد :) صهیونیزم هم همتراز این پرورش احساسات هنری و ناسیونالیسمی و.. شکل گرفت! که فرقه انحرافی و خطرناکی بود ادعای مالکیت بر سرزمین فلسطینی ها با تکیه بر تحریفات یهود! و دلخوش کردن مسیحیان ساده لوح برای ظهور حضرت عیسی مسیح (ع) بعد از تغییر کاربری بیت المقدس! که متاسفانه سالیان بعد از پایان جنگ جهانی و جو هرج و مرج جهانی که شکل گرفته بود از فرصت استفاده کرد و با ناامن کردن فلسطین برای اشغال گران انگلیسی ! آنها را از آنجا فراری داد و انگلیس خبیث از کیسه خلیفه فلسطین را بخشیده به این حرامزاده ها