رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر همه محور‌ها باز و تردد روان است تنها شاهد وزش باد در گردنه چری هستیم که سبب بروز کولاک می‌شود.

لاله اشرفی گفت: سامانه بارشی جدید از بعدازظهر روز جمعه به صورت باران پراکنده در محور‌های استان و برف در کوهرنگ آغاز شد، روز شنبه بارش‌ها شدت گرفت و تا صبح امروز سوم دی‌ماه ادامه داشت.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون سامانه بارشی از استان خارج شده و همه محور‌های استان باز و تردد روان است و هیچ محوری طی این سه روز مسدود نشد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: دیشب در محور‌های فارسان - کوهرنگ، گردنه چری - شاه‌منصوری و دشت زرین، فارسان – شهرکرد، مرغملک و گردنه خلک شاهد بارش برف بودیم.

اشرفی بیان کرد: عملیات شن و نمک پاشی در محور‌های لغزنده انجام شد و باتوجه به گزارشات واصله از روز گذشته تا کنون شاهد هیچ گونه تصادفی در محور‌ها نبودیم.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر تنها شاهد وزش باد در گردنه چری هستیم که سبب بروز کولاک است، اظهار کرد: بیشترین بارش برف با ۳۱ میلی‌متر در کوهرنگ بر زمین نشست و با توجه به پیش‌بینی هواشناسی احتمال فعالیت سامانه جدید در پایان هفته خواهد بود.

برچسب ها: گردنه چری ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار