رئیس جمهور جدید آرژانتین جزئیات جالبی را از زندگی شخصی خود فاش کرد.

خاویر میلی، رئیس‌جمهور جدید آرژانتین، در یک مصاحبه تلویزیونی جنبه‌هایی از زندگی شخصی و رابطه‌اش با خواهرش، کارینا، که او را «دست راستش» توصیف می‌کرد، فاش کرد.

میلی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی شبکه ۱۳ آرژانتین در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور چقدر حقوق می‌گیرد، گفت: «نمی دانم. من هرگز به حقوق نگاه نکرده‌ام. خواهرم کارینا پول من را مدیریت می‌کند.»

او افزود که کارینا دست راست و قابل اعتمادترین فرد در اطرافش است که بدون او نمی‌توانست رئیس جمهور شود.

خاویر میلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین در نوامبر گذشته با کسب ۸۶.۵۹ درصد آرا، شگفتی بزرگی به دست آورد و پیروز انتخابات آرژانتین شد.

مایلی چندی پیش وارد سیاست شد. او در سال ۲۰۱۹ به حزب لیبرال پیوست. او در سال ۲۰۲۱ به عضویت پارلمان درآمد و به طور مرتب در تلویزیون و در رویداد‌های مختلف به عنوان یک اقتصاددان ظاهر شد. میلی به لطف استعداد سخنوری، نمایش و حضور فعال خود در شبکه‌های اجتماعی، توانست اعتماد بسیاری از جوانان را که طبق نظرسنجی‌ها به رای دهندگان اصلی او تبدیل شده‌اند، جلب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
خوب رئیسی ماهم نمیدونه چقدرحقوق میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۳ دی ۱۴۰۲
الان رئیسی میدونه چقدرحقوق میگیره یا دخترش مدیریت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۳ دی ۱۴۰۲
بیا ایران دزدی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
حالا با این دروغی که راجع به ندونستن مبلغ حقوقش گفت اعتماد جوانان و حامی هاشو از دست میده. هر وقت کتمان حقیقت و عدم شفافیت اومد تو کار یک سیاستمدار فاتحه اعتبار و اعتماد بهش خوندست.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۵:۵۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
همین الان برو اداره کار امور اجتماعی و بعدشم با کد دستوری # دهک یارانه معیشتی من * وارد شو ببین جزو کدوم دهک اقشار ضعیف جامعه ات هستی بنظرم با اضافه کاری حق ماموریتهات که به استانها و شهرها بنادر جزایر سفر می کنی برای تفریحاتت و عشق حالات و مخ زدن مردم بینوا و وعده‌ای پوچ دادنهای دروغینت به مردمت و یارانه معیشتی و یارانه سوخت خودروت در کل حقوق جمع خالص دریافتید یه چیزی حدود ماهیانه یک میلیون دلار میشه هواست باشه اگه دیدی بیشتر از این برات واریز کردند مابقیش حق اولاد حق همسر و حق مسکن و حق صدقات به بینوایان و حق آبگوشت کله پاچه صبحانت و کباب چنجه نهارت و سوپ شامت است که با اینها کلا میشه دو میلیون دلار باز اگه دیدی برات بیشتر واریز کردن بدون که مافیا داره بهت حال میده تا هواشونو داشته باشی برای دزدی‌ها و اختلاسگریهاشون که با اون مبلق مافیایی در کل هر ماه پنج میلیون دلار برات واریز کردن باز اگه دیدی بیشتر برات واریز کردن بدون که مافیای بانکهای و بورس خودروسازی داخلیتون دارن بهت حال می دن تا هوای بخور بخور هاپولی کاریهای اونها رو هم داشته باشی که جمعا کل دریافتید میشه هفت میلیون دلار باز اگه دیدی بیشتر برات واریز کردن بدون از طرف مافیای زمین خوارها کوه دشت رودخانه دریا خوارها قاچاق چیان مواد مخدر و دزدان اختلاسگران دزدان معادن مخازن نفت گاز است که با این حساب هر ماه برات ده میلیون دلار واریز می کنند اگه بازم دیدی برات حقوق دستمزد بیشتری واریز کرده بودن بدون تو خودت سر دسته همه دزدان اختلاسگران غارتگران نزولخوران چپاولگران مافیای کشورت آرژانتین هستی اگرم یهو وجدان درد گرفتی زنگ بزن پلیس آرژانتین تا بیان همه حقوق دستمزدت رو خودشون هاپولی کنند و بهت بگن از این به بعد هر ماه باید نصف حقوقت رو بریزی به حساب رییس پلیس آرژانتین تا وجدانت آروم شه و اهل بهشت شوی در آخرت . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شی .
آخرین اخبار