مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۹۰۰ واحد مسکن به مددجویان این نهاد در استان واگذار شده است.

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به احداث و تحویل ۹۰۰ مورد مسکن مددجویی به مددجویان، گفت: برنامه کمیته امداد تا پایان امسال، اتمام طرح‌های در دست احداث و نیمه تمام و اجرای تفاهم نامه‌های جاری مسکن با سایر دستگاه‌ها و اداره‌ها در استان است.

وی افزود: درحال حاضر ۸ هزار و ۷۲۹ خانواده زیر پوشش کمیته امداد در استان مستأجر و نیازمند مسکن هستند که بیشتر در شهر‌ها زندگی می‌کنند.

مهرافروز با توجه به اینکه تأمین مسکن برای خانواده‌های زیر پوشش از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی است، تصریح کرد: در سالجاری بیش از ۳۲۴ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه مسکن مددجویی استان اختصاص یافته است.

وی گفت: امسال همچنین برای ۷۹ مورد تعمیر فضا‌های جانبی و نیمه تمام شامل سرویس بهداشتی و دیوار کشی منزل ۳۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین کمیته امداد در این مدت ۳۹۰ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال اعتباری برای تعمیر و گازکشی هزار و۵۵۴ منزل مددجویان هزینه کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.