بختیاری: خانی باید امانت‌داری می‌کرد

معاون حقوقی باشگاه استقلال در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

محمدرضا بختیاری، معاون حقوقی باشگاه استقلال اظهار کرد: به عنوان یک حقوقدان لازم است به آقای خانی یادآوری کنم، شما به عنوان نماینده باشگاه استقلال، نماینده شخصیت حقوقی، مکلف به رعایت اصل نمایندگی، امانت و صداقت در رفتار هستید. شما به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال باید به قانون حفظ اسرار داخلی باشگاه پایبند باشد. از نظر قانونی به هیچ وجه اجازه ندارید که اسناد محرمانه باشگاه را در رسانه‌ها مطرح کنید به ویژه در ارتباط با اموری که هنوز به اثبات نرسیده است. تمام موارد قرارداد موردنظر به صورت قانونی اجرا شده و تمام اتفاقات قانونی رخ دادهT صورتجلسه امضا شدهT تفویض امضا هم قانونی صورت پذیرفته و هیچ گونه تخلفی از سوی هیات مدیره و مدیرعامل و آقای سمیعی رخ نداده است.

وی افزود: در مرحله تحقیق هم از آقای خانی درخواست شد که سندی که ادعا دارند جعلی است را ارائه کنند، اما ایشان سندی ارائه نکردند. آقای خانی اعلام کرده جلسه هیات مدیره تشکیل نشده، اما ایشان در جلسه هیات مدیره که با حضور نمایندگان سازمان خصوصی سازی برگزار شد، حضور داشتند.

او ادامه داد: باشگاه استقلال طلبی از فیفا داشت که قرار بود این مبلغ را برای پرونده‌ای در CAS پرداخت کند. هیچ ضرر و منفعتی متوجه فدراسیون فوتبال در این مسئله نبود. بعد از درخواست باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال باید نامه‌ای را برای فیفا ارسال می‌کرد. ما نمونه این نامه را در ارتباط با پرونده‌های دیگر در اختیار داشتیم و به فدراسیون دادیم. به هیچ عنوان امکان ارسال این نامه از درگاهی به جز فدراسیون فوتبال وجود ندارد. وقتی اصلا امکان ارسال نامه وجود ندارد، پس شکایت از استقلال کاملا بی معناست. ما به روشنی بالای ارسال این نامه برای فدراسیون فوتبال نوشته ایم که جهت هرگونه نمونه و تغییر این نامه ارسال شده است. این نامه را خود فدراسیون فوتبال ارسال کرده است.

بختیاری در پایان گفت: وقتی پرونده‌ای به کمیته انضباطی ارسال می‌شود، برای کنترل حواشی یک دستور موقتی صادر می‌شود. درباره حکم کمیته اخلاق هم همین مساله است و دستوری موقتی که صادر شده به معنای حکم علیه باشگاه استقلال نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
امانتداری یا ماست‌مالی یا خیانت؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
اره باید گندکاری بقیه رو مخفی میکرد خلاف وجرم کردن باید تاوان پس بدن
آخرین اخبار