نمایشگاه آثار خوشنویسی هوشیار رحیمی هنرمند توانخواه مریوانی با حضور استاندار و جمعی از مدیران در محل نگارخانه ارشاد سنندج، افتتاح شد.

استاندارکردستان در روند این بازدید ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و آرزوی موفقیت برای این هنرمند توانخواه توانمند و همه هنرمندان استان، هنر خوشنویسی را یکی از هنر‌های ذاتا مقدس برشمرد که همواره در تمدن ایران اسلامی نقش آفرین بوده است.

 اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه خوشنویسی نمادی از هنر مقدس است که در تمدن اسلامی نقش ویژه‌ای داشته است، گفت: هنرمندان سرمایه‌های فرهنگی و هنری جامعه هستند که باید از ظرفیت هنری اصحاب فرهنگ و هنر در راستای ترویج و زنده نگه‌داشتن هنر‌های اسلامی و معنوی بهره برد.

 

افتتاح نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمند توانخواه مریوانی

وی خواستار تقویت جریان اصیل هنر و ادب در استان شد و حمایت از هنرمندان و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر را وظیفه‌ای اساسی دانست.

زارعی‌کوشا از هنرنمایی آقای هوشیار رحیمی تجلیل کرد و همت و اراده او را تحسین کرد و بر حمایت از این هنرمند توانخواه تاکید کرد. 

افتتاح نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمند توانخواه مریوانی

هوشیار رحیمی، هنرمند توانخواه مریوانی که پیش‌تر در ۲۲ لغایت ۲۶ مهرماه سال جاری نمایشگاه خوشنویسی خود را در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان دایر کرده بود، امروز آثار خود را در معرض دید عاشقان به هنر خطاطی و نگارگری در شهر سنندج قرار داد.

این نمایشگاه دومین نمایشگاه انفرادی هوشیار رحیمی است که در قالب کتابت و چلیپا و بخط نستعلیق تحریر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.