نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ملت ایران نسبت به ملت مظلوم و بی گناه غزه که مورد هجوم حمله‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی قرار دارند احساس تکلیف می‌کنند.

تجمع مردم چهارمحال و بختیاری با عنوان "غزه تنها نیست" روز شنبه به منظور حمایت از مظلومیت غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل در شهرکرد برگزار شد. 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این تجمع گفت: ملت ایران امروز نسبت به ملت مظلوم و بی گناه غزه که مورد هجوم حمله‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی قرار دارند احساس تکلیف می‌کنند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام با اشاره به حضور پرشور مردم شهرکرد در این تجمع با وجود بارندگی و سرمای شدید افزود: این حضور پرشور مردم بیانگر این است که هیچ چیز مانع از حمایت و دفاع ملت ایران از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین نمی‌شود و ملت مسلمان ایران تمام قد از ملت مظلوم فلسطین دفاع می‌کند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: امروز مردم غزه با وجود همه سختی‌ها، ظلم ظالمان و کشتار بی امان زنان و کودکان، همچنان مقاوم ایستاده‌اند و این وظیفه همه کشور‌های مسلمان و غیر مسلمان است که در حمایت از این ملت مظلوم در صحنه باشند.

نکونام ادامه داد: ملت مظلوم غزه امروز بیشترین سختی‌ها را تحمل می‌کند و حضور پرشور مسلمانان و غیرمسلمانان جهان در سلسله تجمع‌های حمایتی، قوت قلبی برای آنان به شمار می‌آید.

وی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس همه از یک جنس هستند و عملکرد آن‌ها در این بازه زمانی نشان داد که هیچ فرقی بین آن‌ها وجود ندارد.

امام جمعه شهرکرد گفت: استکبار جهانی با وتوی توقف جنگ، آتش بس و کمک‌رسانی مناسب به ملت مظلوم غزه در شورای امنیت ثابت کرد با رژیم صهیونیستی در این جرم و جنایت شریک است.

نکونام اظهار داشت: در این شرایط حساس تنها مقاومت مردم مظلوم غزه و حمایت و پشتیبانی همه جهانیان از آنان است که می‌تواند اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی و همدستانش را رقم بزند.

وی خطاب به ملت فلسطینیان اعلام کرد: ایستادگی در مقابل ظلم ظالمان از جمله آموزه‌های اسلام است و یقین بدانید پیروزی نزدیک است.

نکونام ادامه داد: با توجه به اینکه دفاع از مظلوم همواره در دین مبین اسلام تاکید شده امروز یکی از وظایف مهم امت اسلامی، حمایت از مظلومیت مردم غزه و اعلام انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.