استاندار یزد:

مسئله ازدواج، خانواده و فرزندآوری از مهمترین مسائل استان است

فاطمی گفت: مسئله ازدواج، خانواده و فرزند آوری از مهمترین مسائل و اهداف مورد پیگیری جدی دولت بوده که ما هم در استان یزد به طور ویژه آن را دنبال می‌کنیم.

مهران فاطمی استاندار یزد گفت: در حوزه ازدواج، مباحثی، چون اشتغال و مسکن را پیش رو داریم که از مهمترین نکات و دغدغه‌های مسئولین استان و خانواده هاست.

فاطمی اظهار داشت: در حوزه مسکن، طرح نهضت ملی مسکن را داریم که ما جزء استان‌هایی هستیم که تمامی مسکن‌هایی که می‌سازیم به صورت ویلایی خواهد بود به جز آن‌هایی که در دولت قبل ساختشان شروع شده است.

او ادامه داد: ما در حوزه اشتغال نرخ بیکاری مردان را از حدود ۱۳درصد به زیر۳درصد رسانده ایم که با توسعه اقتصاد دانش بنیان و شرکت‌های دانش بنیان و همچنین استقرار صنایع پیشرفته، بدنبال ایجاد شغل‌های مرتبط با تخصص فارق التحصیلان عزیزمان هستیم.

فاطمی گفت: با تلاش خواهیم کرد با تسهیلات ازدواج، تقویت مجموعه‌های مردم نهادی همچون شبکه فعالان ازدواج استان، برای ترویج و تسهیل ازدواج‌های آسان، به موقع و پایدار در استان گامی موثر برداریم.

استاندار یزد افزود: توصیه ما به جوانان این است که به وعده قطعی خداوند در قرآن در خصوص امر ازدواج، اعتماد و عمل کنند چرا که خداوند در این حوزه وعده قطعی داده است که شما را یاری خواهم کرد حتی اگر از فقرا باشید، لذا ما هم تمام تلاش و همت خود را برای ترویج و تسهیل این سنت الهی خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.