استاندار خراسان جنوبی از تخصیص اعتبارات عمرانی در آینده نزدیک به استان خبر داد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از صندوق توسعه ملی، و همچنین از محل پروژه‌های سنواتی و مصوبات سفر رئیس جمهور، به زودی شاهد تخصیص‌های عمرانی خوبی در استان خواهیم بود.

او با اشاره به اعتبارات محرومیت زدایی نیز افزود: بخش ملی اعتبارات محرومیت زدایی را دستگاه‌های اجرایی باید به طور جد پیگیری کنند.

قناعت با بیان اینکه بیشتر مردم استان درگیر کار و اشتغال در حوزه کشاورزی هستند گفت: صندوق حمایت از بخش کشاورزی هرچه از طرف دولت حمایت شود به نفع کشاورزان ماست.

استاندار خراسان جنوبی افزود: با پیگیری‌های خوب نمایندگان مجلس و حمایت از کشاورزان در مجلس، از عرضه زعفران در بورس جلوگیری شده و توجه ویژه بخش دولتی در استان و نمایندگان استان به کشاورزان است.

او در خصوص توزیع هدفمند اعتبارات بند ب تبصره ۱۱ نیز گفت: شهرداری‌ها باید مکلف شوند اعتبارات بند ب تبصره ۱۱ را در پروژه‌های عمرانی و ابلاغی هزینه کنند.

قناعت بیان کرد: نبود تقاطع غیرهمسطح در چند نقطه شهر بیرجند، نیاز اصلی مردم است و این اعتبارات باید در این مسیر هزینه شود و تا دهه فجر امسال در مرکز استان، شاهد کلنگ زنی ۲ پروژه تقاطع غیرهمسطح خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی همچنین از سفر آقای داود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به خراسان جنوبی در آینده نزدیک خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه و رئیس مجمع نمایندگان استان نیز گفت: در برنامه هفتم و در لوایح بودجه در تلاشیم که بند‌هایی که به نفع خراسان جنوبی است در این لایحه و بودجه گنجانده شود.

 اسحاقی از مسئولان استانی خواست تا مطالبه گر باشند و از وجود وزرا استفاده بیشتری کنند و با حضور مستمر و پیگیری‌های مجدانه در تهران و وزارتخانه ها، برای تخصیص اعتبارات تلاش کنند.

او همچنین خواستار اطلاع رسانی و پیگیری مصوبات سفر استاندار به شهرستان‌ها برای مردم و قرار دادن نتیجه مصوبات در معرض دید مردم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
محرومیت زدایی به روش بنیادی، نیاز به برنامه جدی و طولانی دارد که ایجاد شغل و درامد ملی میکند. اما حکومت ایران به روش امدادی و تبلیغاتی عمل میکند که مردم را وابسته به حکومت و ضامن دوام و گسترش قدرت خواهد بود.