استاندار:

تولیدات سیستان و بلوچستان باید به سایر نقاط کشور معرفی شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت‌های این استان باید به نمایش گذاشته و تولیدات این منطقه به سایر نقاط کشور معرفی شود.

محمد کرمی  در نشست با تعدادی از اساتید دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش با اهمیت دانشگاهیان در معرفی استان به سایر نقاط کشور، اظهارکرد: ظرفیت‌های فراوان سیستان و بلوچستان را باید فرزندان همین استان به ثروت تبدیل کرده و به میدان بیاورند.

وی افزود: پارک علم و فناوری می‌تواند به خوبی توانایی‌های علمی سیستان و بلوچستان را نشان دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پیوند دانشگاه‌های استان با مراکز دانشگاهی سراسر کشور می‌تواند در توسعه استان تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه راز پیشرفت سیستان و بلوچستان محوریت دانشگاه در تمام امور است، ادامه داد: هر یک از دانشجویان باید کارآفرین تربیت شوند و پس از فراغت از تحصیل بتوانند هزاران شغل ایجاد کنند.

کرمی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان باید به یک منطقه صنعتی تبدیل شود و در پهنه استان کارخانه‌های مختلفی ساخته شود.

وی با تاکید بر توسعه اقتصاد دریا محور ادامه داد: باید شرکت‌های دانش بنیان پای کار بیایند و دستاوردهای مختلف در حوزه اقتصاد دریا به نمایش گذاشته شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: میزگردها و نشست‌های علمی در استان برگزار و از توان اساتید در این رابطه استفاده کنید و از دانشجویان بخواهید در این میزگرد علمی حضور یابند.

برچسب ها: استانداری ، تولیدات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار