قربان نجفی بازیگر سریال «خانه امن» درباره ویژگی‌های مرحومه توران مهرزاد، هنرمند پیشکسوت رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون نکاتی را بیان کرد.

قربان نجفی بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه مراسم تشییع مرحومه توران مهرزاد، هنرمند پیشکسوت رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون درباره این بانوی هنرمند گفت: البته زمانی من با ایشان همکاری کردم، که اوایل جوانی و میانسالی را رد کرده بود. ولی خانم مهرزاد همیشه پویا بود و برای رسیدن به نقش تلاش می‌کرد. خانم مهرزاد مثل مادر برای همه ما بود و درک کردن این عزیزان خیلی مهم است. خوشحالم محضر ایشان را درک کردم.

نجفی در واکنش به سخنان مدیر رادیو نمایش مبنی بر اینکه قدر هنرمندان را باید زمانی که در قید حیات هستند دانست، گفت: بله، آقای سوهانی یکی از جواهرات معاونت صدا است. تا الان آرزوی ایشان محقق نشده و نمی‌شود! هنرمندان و کار‌های هنری به شدت مهجور هستند. بنظرم نمی‌خواهند از هنرمندان حمایت کنند. وقتی نمی‌خواهند؛ زوری که نمی‌شود حمایت کرد. 

به گفته این بازیگر، وقتی یک موسیقی‌دان یا هنرمند تئاتر کار می‌کند، نیاز به حمایت دارد. تئاتر یا موسیقی نمی‌تواند به تنهایی خودش را اداره کند و هنر با ارزش محسوب شود. اگر هنر بخواهد خودش را اداره کند، به ابتذال کشیده می‌شود. هنرمند باید پیشرو باشد، تا بتواند جامعه را به سمت خودش بکشاند. اگر هنرمند حمایت نشود، باید همیشه به دنبال جامعه بدود و خواسته‌ها و نیازهایش را برآورده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار