هدایتی گفت: در سریال نقش یک هندی را بازی می‌کنم که مباشر یک تاجر است که نقش آن را فرهاد اصلانی بازی می‌کند.

محمدرضا هدایتی بازیگرسینما تلویزیون در ویژه برنامه شب یلدا شبکه سه درباره کم کاری اش گفت: مدتی است مشغول بازی در سریال تاریخی سلمان فارسی هستم و کار‌های طولانی مدت دیگری نمی‌توانم انجام بدهم. البته چند کار سینمایی و سریالی دارم که هنوز پخش نشده است.

وی ادامه داد: البته من یک سوءتفاهمی را رد کنم من در سال شاید چند بار برای سلمان فارسی کار داشته باشم اما دوستان فکر می‌کنند همیشه مشغول بازی هستم و همین موضوع باعث بیکاری من شده است آقا به من کار بدهید!

هدایتی درباره حضورش در سلمان فارسی گفت: در این سریال نقش یک هندی را بازی می‌کنم که مباشر یک تاجر است که نقش آن را فرهاد اصلانی بازی می‌کند و ما از هند به ایران می‌آییم و اتفاقات دیگری که رخ می‌دهد.

محمدرضا هدایتی در سریال سامان فارسی

سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اکرم (ص) در سه فصل ایران ساسانی، بیزانس و حجاز صدر اسلام می‌پردازد. فیلمبرداری این سریال از اواخر آذر ۱۳۹۸ آغاز شده است.

سریال «سلمان فارسی» جزو کار‌های الف ویژه مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) به شمار می‌رود و پیش بینی اولیه تصویربرداری پروژه ۵ سال خواهد بود که در داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.

محمدرضا هدایتی در سریال سامان فارسی

بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران و چند بازیگر خارجی (از کشور‌های تونس، ارمنستان، مراکش، یونان و …) و حدود ۱۵۰۰ بازیگر تئاتری و بومی جلوی دوربین این سریال رفته‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
ان شاء الله که زودتر پخش شود دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۸ دی ۱۴۰۲
کی پخش میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
بعضی از آقایان ،ادعای کارشناسی و نخبگی می‌کنند و مکرر انتقاد می‌کنند که چرا این فیلم را می‌سازند. ولی فهمشون به این نمیرسه ساختن چنین فیلم هایی به فرهنگ جامعه، افزایش سطح آگاهی یک ملت درباره یکی از اسطوره های ملی ومذهبی خود و در نتیجه دشمن شناسی مردم کمک می‌کند. بعضی ها انتظار دارند که فیلم به دور از اخلاق و پیام الهی باشد و تنها هیجان و کشت و کشتار داشته باشد مثل فیلم های آمریکایی.
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۰۰:۵۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
سریال های تاریخی و مذهبی و ملی جناب میرباقری بسیار زیبا و دوست داشتنی است و ذات فرهنگ واقعی ایران و مردم این سرزمین را نشان می دهد که مرجعی برای زندگی ایرانیان از نوع رفتار و پوشش می باشد که فیلم سازان می توانند به این آثار مراجعه و آثار خودشان در این رابطه را بسازند البته مرحوم علی حاتمی هم استاد مرجع و فیلم ساز و کارگردان بزرگ مخصوصأ در دوره های قاجار و پهلوی می باشند درود بر این بزرگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۱ دی ۱۴۰۲
یه سریال مسخره دیگه با هزارمیلیارد پول از خزانه جمهوری اسلامی به جیب میرباقری خان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
هرچه قدر هم هزینه اش باشه بازهم ارزش داره
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
بجای ساخت این سریال‌های فاقد مخاطب ، یک چند تا فیلم فاخر ۲۰۲۳ به بعد آمریکایی بخرید و دوبله کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
فیلم های آمریکایی که همه اش جنایت و فساد و زشتی و آلودگی است
بعد هم سریال های ساخته شده توسط جناب میرباقری بسیار عالی هستند
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
سریال پر هزینه چندین صد میلیاردی که کل ماجرا را میتوان در صد کلمه به مخاطب القا کرد
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۳۴ ۰۱ دی ۱۴۰۲
ما نادر رو داریم با اون عظمت چرا از اون نمیسازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
با کدوم عظمت مرد حسابی ؟؟؟ همین الان از کارهاش تو یه رسانه صحبت بشه فردا هند و پاکستان برامون دردسر درست میکنن مگه قتل و غارت و خونریزی افتخار داره ؟؟؟ البته بگم که تحریف تاریخ رو هم دوست ندارم کجای تاریخ اومده مردم ایران فرت با هجوم عربها به ایران مسلمون شدن؟؟؟؟ همین تاریخ طبری و بلعمی و تاریخهای عرب از قتل عام ها و کشتارهای مردمی گفتن که چیزی از حرفهای یه عده افراد که اسمشون فقط اسمشون مسلمون بوده نمیفهمیدن اینکه ملت ما بت پرست نبودن شکی نیست اما اگه حرف اینقدر اثر داره چرا اسلام وارد اروپای مسحی نشد ؟؟ هنوزم بعد ۱۴۰۰ سال اسلام وارد اونجا نشده چون اسلامی که وارد ایران شد دین نبود یه لشگرکشی برای قتل و غارت مردمی بود که از ظلم پادشاهان به تنگ اومده بودن بعدها مردم با دین اسلام آشنا شدن و ترویجش دادن جوری که خود عربها هم الان اسلام ایرانی رو نمیفهمن چون اسلام اونا یه حرف آبکی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
18:33
سلام برادر
ولی البته بیشتر مردم زمان ساسانی کافر و لجوج بوده اند
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۴۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
آقای میرباقری مثل سریال مختارنامه یک داستان رو اونقدر شاخ و برگ میده که اصل موضوع داخلش گم میشه و بیننده عام پس از پایان سریال یک مشت دیالوگ قشنگ و صحنه های اکشن رو به خاطر میاره و از اصل داستان چیزی نمی‌فهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
سلمان فارسی ؟! اگه عرضه دارید اگه ایرانی هستید کوروش بسازید
Germany
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
ساخت سریال یک خائن افتخارنیست
Ireland
کوروش جوانمرد
۱۴:۳۶ ۰۱ دی ۱۴۰۲
خیلی جالب خواهد بود.کارگردانی آقای میرباقری دیدنی و مبتنی بر تاریخ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
درود بر هدایتی عزیز .
Germany
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۱ دی ۱۴۰۲
همین طنز بازی کنی بهتر مردم میخندند
Iran (Islamic Republic of)
کیانی
۰۹:۵۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
دلیل ساخت سریال سلمان فارسی ویا سلمان محمدی یکی از دلایل ساختش اینه که مردم ایران از یار پیامبر ونقش آن اطلاعی ندارند واز گفته ها ونوشته های شما چنین برداشت می شود پس بهتر قضاوت را به بعداز ساخت و پخش کنیم.
آخرین اخبار