برگزاری جشن شب یلدا در مرکز یاورشهر ۹

جشن شب یلدا در مرکز یاورشهر ۹ با همکاری سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

جشن فرا رسیدن شب یلدا بلندترین شب سال با همکاری مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و با حضور احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، حجت الاسلام حسین‌زاده معاون دادستان تهران، تنی چند ارشد شهری و جمعی از خیرین و نیکوکاران در مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ ویژه آسیب دیدگان اجتماعی کلانشهر تهران برگزار شد. 

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این مراسم ضمن بیان این موضوع که شهرداری تهران در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی عزم خود را جذم کرده است نکاتی را پیرامون اجرای طرح ۹ گام برای مددجویان مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ مطرح کرد.

احمدی صدر گفت: امیدواریم با پایان اجرای طرح ۹ گام و سپس اجرای مرحله جامع پذیری دیگر شاهد بازگشت شما مددجویان به این مراکز نباشیم و انشاالله که پس از بازگشت به آغوش خانواده و جامعه، زندگی سالمی را دنبال کنید.

برگزاری جشن شب یلدا در مرکز یاورشهر ۹

حجت الاسلام والمسلمین حسین‌زاده معاون دادستان تهران نیز ضمن اعلام این موضوع که دستگاه قضا با جدیت تمام با خرده فروشان و عمده فروشان مواد مخدر برخورد خواهد کرد ابراز امیدواری کرد که مددجویان مرکز یاورشهر۹ هرچه زودتر پس از پایان اجرای طرح ۹ گام و ترک مواد مخدر به آغوش خانواده و جامعه بازگردند. 

در ادامه یکی از خیرین صحبت‌هایی را خطاب به مددجویان مطرح کرد و از آن‌ها خواست با پشت سر گذاشتن دوره تربیتی، آموزشی و درمانی دیگر سراغ مواد مخدر نروند و همچنین وعده‌هایی را برای بهبود وضعیت مددجویان پس از ترک مرکز یاورشهر ۹ به این عزیزان داد. 

همچنین در پایان این مراسم، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران دقایقی را با تنی چند از مددجویان مرکز یاور شهر۹ به صحبت پرداخت و شنونده برخی از مشکلات آن‌ها بود.

برچسب ها: شب یلدا ، نیکوکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار