کارکنان وزارت خارجه هلند در اعتراض به ادامه جنگ و جنایات (رژیم) اسرائیل علیه مردم فلسطین تحصن کرده و خواستار برقراری آتش‌بس فوری در غزه شدند.

حدود ۱۵۰ نفر از کارمندان وزارت خارجه هلند پنجشنبه در مقابل وزارت خارجه این کشور تحصن کرده و خواهان برقراری آتش‌بس دائمی و فوری در غزه شدند.

به گزارش تارنمای خبری نیو استریت تایمز، این گروه از کارکنان وزارت خارجه هلند با در دست داشتن پلاکارد‌ها و بنری که روی آن نوشته شده بود «کارمندان دولت خواستار آتش‌بس هستند»، اعلام کردند که به موضع دولت هلند در حمایت نکردن از برقراری آتش‌بس در غزه اعتراض دارند.

آنجلیک ایجپه، سخنگوی کارکنان متحصن وزارت خارجه هلند با بیان اینکه ماه گذشته در اعتراض به رویکرد دولت هلند در قبال جنگ غزه از شغل خود در این وزارتخانه استعفا کرده است، به خبرنگاران گفت: تحصن ما به خاطر نگرانی از این واقعیت است که دولت هلند هنوز خواستار برقراری آتش‌بس دائمی در غزه نیست.

به نوشته نیو استریت تایمز، هلند مانند آلمان و ایتالیا از معدود کشور‌هایی بود که هفته گذشته با وجود رأی مثبت تعداد زیادی از کشور‌ها به قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل به این قطعنامه رأی منفی داد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۱ دی ۱۴۰۲
مرگ بر دولت مردان هلند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۱ دی ۱۴۰۲
حالت خوب نیست
آخرین اخبار