سخنگوی شاخه نظامی حماس آزادی اسرای صهیونیست را منوط به توقف کامل تجاوزات ارتش اشغالگر دانست.

ابوعبیده، سخنگوی شاخه نظامی حماس در خصوص آزادی اسرا و فرآیند تبادل آنها صریحا اعلام کرد: «ادامه تجاوزات اجازه آزادی زندانیان را نمی‌دهد. اگر دشمن اسیران خود را زنده بخواهد، چاره‌ای جز توقف تجاوز ندارد». 

به گزارش الجزیره، وی همچنین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به «اشتباهات تاریخی» و «حماقت‌های خود» ادامه می‌دهد، زیرا از واقعیت جدا شده و از تمدن مردم فلسطین بی اطلاع است.

سخنگوی القسام همچنین از موفقیت نظامی نیرو‌های مقاومت خبر داد و گفت تعداد خودرو‌های ارتش اشغالگر که از زمان شروع تجاوز زمینی توسط حماس هدف قرار گرفته است به ۷۲۰ دستگاه رسیده است.

گفتنی است، القسام روز گذشته نیز با صدور بیانیه‌ای از انهدام یک تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی در شمال غزه و ۳ تانک از این نوع در جبالیا خبر داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
ببینیدآمریکا ودوستان صهیونیسمش که به خاطر یک دلار آدم میکشند هیچ توجهی به اسیر ندارند گول نخورید اینها شهروندان مخالف وهم نژاد خود را کشتند وگفتند که نیروهای ما عصبی هستند اینها فقط میخواهند حماس را از بین ببرند وغزه را پارک کنند ونسل کُشی یک کار عادی میباشد فقط ملتهای دنیا میتوانندتعطیلی سفارتهای آنها را در کشورشان خواستار شوند چون اینها حیوانند وبه هیچ قانون بشری اعتنا نمیکنند
آخرین اخبار