مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنج شنبه سی ام آذر ماه ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در ادامه اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت قلع و قمع هنجارشکنان به ویژه سارقان فعال در شهر قزوین، این طرح در حوزه کلانتری‌های ۱۳ باهنر، ۲۰ اقبالیه و ۲۱ محموآباد به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی در قالب تیم‌های عملیاتی به مناطق جرم خیز و شناسایی شده اعزام و در بازدید از این محل ها، ۳۸ خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه در این طرح ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر به همراه ۱۱ هزار و ۴۶۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد، تصریح کرد: ماموران در عملیات غافلگیرانه خود موفق به دستگیری ۶۸ سارق و کشف ۳۸ فقره سرقت شدند.

کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق از اتوبوس مسافربری

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و اقلام ممنوعه در عوارضی قزوین-تهران مستقر شده و یک دستگاه اتوبوس مسافربری را به منظور بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازدید انجام شده که با رعایت حقوق شهروندی صورت گرفت ۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان داشت: ارزش ریالی محموله کشف شده حدود ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار