اجرای طرح نظارتی بازار ویژه شب یلدا در استان بوشهر

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهراز اجرای طرح نظارتی بازار ویژه شب یلدا در استان بوشهرخبرداد.

احمد رجایی با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۷ آذرماه سالجاری به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت، افزود: در همین راستا تیم‌های نظارتی بصورت محسوس و نامحسوس در هر شهرستان از نحوه عرضه کالا در واحد‌های صنفی سطح بازار بازرسی می‌نمایند.

رجایی اعلام کرد: طی بازه زمانی مذکور گشت‌های مشترک بازرسی از سطح بازار از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و شهرستان‌های تابعه، با حضور جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و ... بمنظور بررسی و چگونگی نحوه عرضه کالا از واحد‌های صنفی عرضه کننده میوه وتره بار، آجیل و خشکبار و دیگر نیاز‌های مردم در حال اجراست. 

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه گل وگیاه و یلدای ایرانی شامل آجیل وخشکبارو ... درمحل شرکت نمایشگاه بین المللی استان بوشهر از تاریخ ۲۷ آذرماه سالجاری آغاز و تا ۲ دیماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

رجایی ادامه داد: به منظور حمایت بیشتر از مصرف کنندگان، فروش فوق العاده همراه با تخفیف تعیین شده در برخی از واحد‌های صنفی سطح بازار از دیگر برنامه‌های اجرا شده ویژه بازار شب یلدا می‌باشد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان بوشهرعنوان کرد: با وجود تیم‌های بازرسی تعیین شده در سطح بازار؛ شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف صنفی مراتب را به واحد پاسخگویی به شکایات، شماره تلفن ۱۲۴ و یا بصورت حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش نمایند.

برچسب ها: شب یلدا ، شب چله ، گل و گیاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.