شش هزار انشعاب دارای پمپ خانگی غیراستاندارد در تاکستان اصلاح شد.

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در جهت رفع افت فشار در شبکه و با درخواست همراهی از دادستان، تاکنون شش هزار پمپ خانگی که به صورت غیر استاندارد و مستقیم بر روی شبکه نصب شده بود با ساماندهی و فرهنگ سازی اصلاح شد.

وی افزود: این عملیات تا برچیده شدن کامل پمپ‌های خانگی خارج از استاندارد در شهر تاکستان و سایر شهر‌های استان ادامه خواهد داشت و با انجام این امر، مشکل افت فشار آب شهروندان حل خواهد شد.

بیروندی تصریح کرد: مطابق استاندارد لازم است پمپ خانگی همراه با مخزن ذخیره نصب شود تا موجب افت فشار سایر طبقات در آپارتمان‌ها و اختلال در شبکه آبرسانی نشود، ولی متاسفانه برخی انبوه سازان با هدف سودجویی از نصب مخزن سر باز می‌زنند و پمپ را به صورت مستقیم به کنتور وصل می‌نمایند؛ لذا تاکید می‌شود مشترکینی که پمپ خانگی را به صورت مستقیم نصب می‌کنند نسبت به نصب مخزن اقدام کنند تا مشمول قطع انشعاب نشوند.

بیرنوندی در پایان اظهار داشت: از شش ماه قبل تاکنون فروش انشعاب جدید در شهرستان تاکستان منوط به نصب مخزن و پمپ بوده و همین امر باعث رویه مناسب و قانونی در ساماندهی پمپ‌ها و افزایش رضایت مشترکین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.