قنبری گفت: در ستاد برگزاری دهه فجر با توجه به تقارن این دهه با انتخابات، اعیاد مذهبی و موضوعات جاری کشور در حال برنامه ریزی هستیم.

حشمت الله قنبری رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با برگزاری مراسم‌های دهه فجر امسال اظهار کرد: جشن‌های انقلاب هر سال باید جامعیت تمام سال‌های گذشته خود را داشته باشد.

قنبری گفت: البته امسال خصوصا با توجه به نزدیکی موضوع انتخابات و شرایطی که در جبهه مقاومت اسلامی وجود دارد  و همچنین موضوعات دیگر کشور دهه فجر از اهمیت بسیار بالاتریی برای همه، هم مردم و هم مسئولین برخوردار است.

وی ادامه داد: حتی تقارن و نزدیکی ۲۲ بهمن با اعیاد دینی مانند ایاد شعبانیه باعث می‌شود حتما یک فضای شاد و با طراوت ملی را حتی بیشتر و بزرگتر از قبل داشته باشیم.

وی در ارتباط با تبیین کردن اهمیت دهه فجر امسال برای مردم افزود: مردم تکلیف خود را همیشه بلد بودند و اکنون نیز می‌دانند که این ایام چه اهمیتی دارد و این را باید بدانیم که اگر دولت، مسئولین و کارگزاران کشور وظایف خود را به درستی و کامل انجام دهند هیچ نگرانی از بابت مردم کشورمان نباید داشته باشیم.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در ستاد برگزاری دهه فجر با توجه به تقارن ایاد شعبانیه و موضوعات در کشور با دهه فجر در حال برنامه ریزی هستیم و به امید خدا موضوعات جدیدی مصوب می شود به اطلاع همه مردم عزیزمان می‌رسانیم.

اولین جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با موضوع اعلام راهبردها، خط مشی‌ها و محور‌های کلان و برنامه‌ای ناظر بر مراسم هفته گذشته در تهران برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
مردم ناامید و بی اعتماد هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
کاش برنامه ریزی می کردید برای کنترل تورم و رشد تولید و بهبودی اقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۱ دی ۱۴۰۲
به نظر من جمهوری اسلامی تو دهه فجر باید بخاطر شکست خوردن از آمریکا تو غائله ححاب عزای عمومی اعلام کنه نه اینکه جشن بگیره
آخرین اخبار