معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: کارگروهی جهت بررسی و اتخاذ تصمیمات لازم برای حل موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه تشکیل خواهد شد.

 

حسین نظرى معاون شهردار تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره نظافت پایتخت گفت: این معاونت بیشترین ارتباط را با شهر و شهروندان دارد و در این راستا باید خواسته‌های شهروندان با خدمات رسانی بهینه و نیز آراستگی مطلوب شهر تامین شود.

وی به دستورالعمل ابلاغی در راستای بهبود وضعیت نگهداشت و نظافت شهر تهران اشاره کرد و گفت: تمامی معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه تحت الگو قرار دادن «پویش قدم به قدم» و بازدید‌ها و پیگیری‌های مستمر از سطح نواحی و محدوده جغرافیایی خود به رفع سریع موارد و موضوعات خدمات شهری بپردازند.

نظری در ادامه گفت: کارگروهی جهت بررسی و اتخاذ تصمیمات لازم برای حل موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در مناطق ۲۲گانه شهر تهران  تشکیل خواهد شد که این کارگروه وظیفه پیگیری و تصمیم گیری نهایی موضوعات مطرح در این جلسه را برعهده خواهد داشت.

وى همچنین در ادامه بر لزوم اصلاح نرخ ماشین آلات خودرو سرویس شهر، لزوم تامین روشنایی برخی نقاط در مناطق و تامین بودجه و اعتبارات لازم، رفع مسائل و مشکلات موجود در کفایت اسناد مناقصات، لزوم مرمت پارک مینیاتور، درخواست تامین نیرو برای برقراری نظم و انضباط شهری در برخی نقاط از سطح شهر تهران، لزوم ایمن سازی بوستان‌ها، تامین ماشین آلات بزرگراهی جهت رفت و روب دو طرفه بزرگراه‌ها، لزوم جانمایی مخازن ژئوممبران در زیر زمین، بازسازی، تعمیر و چگونگی نگهداشت پل‌های عابرپیاده معمولی و مکانیزه، نیروگاه‌های خورشیدی و تصفیه خانه در منطقه ۱۰، طراحی میدان جمهوری اسلامی و تعیین ساز و کار مشخص برای توزیع مخازن به مناطق و مبارزه با جانوران مضر شهری تاکید کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تاکید کرد: هرس درختان، آزادسازی طوقه درختان، ساماندهی اصناف آلاینده، وضعیت مخازن زردرنگ و دپو‌های شن و نمک، آنالیز امکانات و تجهیزات برف روبی، وضعیت پاکسازی و لایروبی انهار و مسیل‌ها، وضعیت تونل‌ها و کانال‌های سطحی شهر تهران و طرح ویژه نظافت و پاکسازی و لایروبی و روسوب برداری انهار روباز و روبسته شبکه آب‌های سطحی و... باید در دستور کار قرار گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار