مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کرمان در بحث فرزند آوری رتبه ششم کشور را داراست که جایگاه بسیار خوبی محسوب می شود.

میثم پاریزی به سفر یک روزه حجت‌الاسلام متقی‌فر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به استان کرمان اشاره کرد و گفت: امروز سی و نهمین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان با حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان آغاز بکار کرد؛ همچنین آخرین راهکارها و چالش های ازدواج جوانان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان بررسی شد.

وی افزود: در نشست امروز مطرح شد، استان کرمان در تمامی شاخص های حوزه خانواده مانند ازدواج، طلاق و فرزند آوری وضعیت نسبتاً مطلوبی دارد و رتبه یازدهم کشور را به خود اختصاص داده است که بالاتر از متوسط کشوریست و اختلاف جدی نیز با متوسط کشوری دارد.

پاریزی تصریح کرد: در بحث فرزند آوری نیز استان کرمان رتبه ششم کشور را دارد که جایگاه بسیار خوبی است.

وی بیان داشت: کرمان در بحث ازدواج خوشبختانه خوب بوده اما در بحث طلاق رشد داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: همچنین در نشست ستاد ساماندهی امروز مطرح شد، متأسفانه آمار بالایی از مجردینی که در بدنه دولت فعال هستند وجود دارد که مقرر شد جلسات آموزشی و کارگاه های توجیهی و در بحث ترویج ازدواج و حل مسائل این عزیزان اتفاقاتی رقم خورد و همچنین بر فعال کردن مراکز مشاوره پیش از ازدواج خیلی تأکید شد که جدی گرفته شوند.

  

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.