کرامت عزیززاده سفیر اهدای خون با پیام اهدای خون سالم اهدای زندگی وارد استان اصفهان شد.

 این دو چرخه سوار گیلانی که با هدف آگاه سازی جامعه در خصو ص فرهنگ انسان دوستانه اهدای خون از زادگاهش سفر خود را آغاز کرده و قصد دارد به ۲۴ استان کشور رکاب زنی کند، به اصفهان رسید.


مدیرکل انتقال خون استان اصفهان در مراسم استقبال از این ورزشکار گفت: اهمیت اهدای خون در نجات بخشی بیماران بر کسی پوشیده نیست و این قبیل اقدامات فرهنگی می‌تواند تأثیر شگرفی بر گسترش فرهنگ اهدای خون و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد.


کیان دهراب پور با اشاره به قطب بودن اصفهان در درمان کشور و همچنین تعداد قابل توجه بیماران خاص از جمله بیماران تالاسمی و تعداد ۶۲ مراکز درمانی در استان گفت: مصرف خون و فرآورده‌های خون در این استان بسیار بالاست و نیاز است که مردم به طور مداوم و مستمر برای اهدای خون در مراکز انتقال خون حضوریابند تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مراکز درمانی باشیم.


کرامت عزیز زاده، دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی به اتفاق مدیرکل و کارکنان انتقال خون استان اصفهان، دو نهال در جلوی اداره کل انتقال خون استان، دو نهال در محوطه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و یک نهال در محوطه صدا و سیمای مرکز استان را به یاد اهداکنندگان خون غرس کرد و با اهدای شاخه گل از اهداکنندگان خون و کارکنان انتقال خون قدردانی کرد.


این رکابزن گیلانی عضو فعال فدراسیون دوچرخه سواری کشور، سفیر سلامت و سفیر سازمان انتقال خون است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.