ابراز نگرانی متقاضیان گروه بهمن از تاخیر در تحویل خودرو

متقاضیان شرکت خودروسازی گروه بهمن از تاخیر در تحویل خودرو و صادر نشدن بخشنامه ابراز نگرانی کردند.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه شرکت خودروسازی گروه بهمن ثبت نام کرده اند و موعد تحویل خودرو‌های آن‌ها نوبت پاییز و زمستان است از صادر نشدن بخشنامه و تاخیر در تحویل خودرو ابراز نگرانی کردند. به همین جهت با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها

ما تعدادی از ثبت نام کنندگان بهمن خودرو در سامانه یکپارچه خودرو از شما خواهشمندیم در ارتباط با عدم  تحویل خودرو در موعد پاییز و زمستان و عدم پاسخگویی مسئولان مربوط پیگیری نمایید و شاید بتوان بواسطه شما اصحاب رسانه به حق خود برسیم. ضمنا این شرکت ار ابتدای سال تاکنون فقط ۵ ماه اعلام بخشنامه داشته و الباقی متقاضیان در بلاتکلیفی و ترس از عدم تحویل خودرو در سال جاری و تاخیر تا سال آینده رنج می‌بریم.


بنده یکی از حواله داران گروه خودروسازی بهمن هستم که از اسفند ۱۴۰۱ تا اردیبهشت ۱۴۰۲، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بلوکه کردم در سامانه یکپارچه سری اول. تا اینکه نوبت دهی شد و من قرار شد زمستان ۱۴۰۲ خودرو را تحویل بگیرم. گروه بهمن می‌بایست آخر آذر بخشنامه صادر می‌کرد و توی زمستان هم ماشین رو تحویل میداد، اما الان که  آذر است تحویل پاییز را بخشنامه ندادند و این یعنی اینکه زمستان هم حالا حالا‌ها خبری از بخشنامه و ماشین نیست. خواهش میکنم پیگیر باشید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۴:۱۱ ۲۷ دی ۱۴۰۲
باسلام، چرا هیچ مسئولی، از وزرات صمت، یا خود سامانه یکپارچه، یا،،،، به این گروه بهمن تذکر یا فشاری نمی آورد که بخش نامه های زمستان رو بدهد، تکلیف این مردم چیه؟؟ یکماه زمستان تمام شد،، خواهشا پیگیری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
باسلام . یکی دیگر از مشکلات خودروسازها، تحویل 3ماهه یا بیشتر خودرو پس از دریافت کل مبلغ خودرو است. مخصوصا برای خودروهای مونتاژی که معمولا قیمت های بالای میلیاردی دارند این مدت غیرقابل توجیه هست.
در واقع خودروساز هر وقت ماشین آماده تحویل داشت باید مطالبه وجه آن را داشته باشد. به طور مثال یک هفته قبل از تحویل پول را بگیرد. هر چند که معتقد هستم حتی باید بعد از تحویل پول را بگیرد ولی در این وضعیت سهمیه بندی و ... شاید نیاز به گذشت زمان داشته باشد.
آخرین اخبار