مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تعهد این اداره کل برای ایجاد اشتغال امسال دو هزار و ۸۰۰ شغل است، گفت: دو هزار و ۶۶۰ شغل تاکنون ایجاد شده است.

محمدحسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن اشاره به تعهد دو هزار و ۸۰۰ نفری اشتغال این اداره کل امسال ، تاکید کرد: علیرغم اینکه هنوز سه ماه تا پایان سال مانده، اما ۹۵ درصد این تعهد اشتغال تاکنون محقق شده است.

وی از ایجاد دو هزار و ۶۶۰ شغل در سال جاری برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان خبر داد و افزود: در ماه‌های باقی مانده از سال نیز تعدادی شغل برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی قرض‌الحسنه به مددجویان این نهاد در استان پرداخت شده است، گفت: ۱۷ بانک عامل در استان با کمیته امداد در راستای پرداخت این تسهیلات همکاری دارند.

ذوالفقاری با بیان اینکه کمیته امداد استان سمنان همچنین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی را به طرح‌های دانش بنیان اختصاص داده است، بیان کرد: این طرح‌ها نیز سهم خوبی در اشتغال مددجویان استان داشته‌اند.

وی افزود: دوره‌های آموزشی پایدارسازی، مهارتی و مهارت‌های عمومی برای دو هزار و ۳۲۶ نفر نیز از سوی اداره کل کمیته امداد استان سمنان طی سال جاری به اجرا در آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار