مرحله دوم اردوگاه دین پایه ترک اعتیاد کشور با ظرفیت پذیرش ۴۰۰ مددجو با به کارگیری روان شناسان و مشاوران ار روحانیون و طلاب آموزش در استان قم افتتاح شد.

علی بابایی، معاون اجتماعی سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم در مراسم افتتاح مرحله دوم اردوگاه دین پایه ترک اعتیاد کشور با اشاره به اینکه مرحله دوم این اردوگاه شامل بخش‌های تمایلی، ماده ۱۶، مرکز صیانت و بخش درمان است گفت: در این مرکز در کنار به کار گیری روان شناسان و مشاوران ار روحانیون و طلاب آموزش دیده برای بهبود و بازگشت به جامعه مددجویان استفاده می‌شود.

معاون اجتماعی سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم  با اشاره به اینکه در این اردوگاه برای هر ۴۰ مددجو یه روان شناس و مشاور در حال فعالیت است گفت: ۵ طلبه و روحانی آموزش دیده هم بحث‌های درمانی از طریق موضوعات اعتقادی، مذهبی برای بهبود مددجویان انجام می‌شود.

بابایی ادامه داد: در این اردوگاه درمان هم به صورت درمان معنوی و پرهیز مدار است و در این شیوه از هیچ گونه دارو، قرص و ماده محرک دارویی استفاده نمی‌شود و درمان بر اساس گفتار درمانی و استفاده از روان شناس و طلاب است.

معاون اجتماعی سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم افزود: سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) به دنبال این است که چرخه ترک اعتیاد را تکمیل نماید و شخص در این فرایند قرار بگیرد و درمان شود.

معاون اجتماعی سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم افزود: فاز اول این اردوگاه کمک‌هایی در هر سه در زمینه سم زدایی معتادان، کمک روانی، اعتیاد، اعتقادی، روحی و معنوی صورت می‌گیرد و برای درمان تکمیلی و کمک به بهبود مددجویان توامان از روحانیون آموزش دیده، روان شناسان و مشاوران استفاده می‌شود.

معاون اجتماعی سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم افزود: از ابتدای آغاز به کار این اردوگاه برای درمان و کمک به بهبود تکمیلی مددجویان تا یک سال تحت حمایت قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.