حجت الاسلام ادیانی گفت: همه باید به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بورزیم و نباید نسبت به سرنوشت جامعه بی تفاوت باشیم.

 حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئيس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در آيین اختتامیه سی‌وسومین دوره رشد و تعالی معنوی و بصیرتی ویژه روسای ادارات حوزه مرکزی انتظامی کشور که در شهر مقدس قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: اگر گرفتاری در کارتان پیش آمد، حدیث کساء را بخوانید، این حدیث مقدس با محوریت بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س) گره گشایی می‌کند.

حجت الاسلام ادیانی بیان داشت: امر به معروف منجر به شناخت جامعه نسبت به خوبی‌ها می‌شود و در صورت غفلت از این واجب الهی، جای معروف و منکر در جامعه عوض خواهد شد.

وی تاکید کرد: همه باید به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بورزیم و نباید نسبت به سرنوشت جامعه بی تفاوت باشیم.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا (ع) با خون خود امر به معروف و نهی را زنده کرد، تصریح کرد: اساس امر به معروف مبارزه با فساد است و بدین دلیل، عده‌ای با اجرای آن مخالفت می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور داشتن غیرت ملی را یک معروف بزرگ همچون ستارخان و باقر خان و بی غیرتی ملی را یک منکر بزرگ همچون شاه سلطان حسین برشمرد و اذعان داشت: برادری؛ بزرگ‌ترین معروف در انتظامی کشور است.

حجت الاسلام ادیانی خطاب به رؤسای ادارات حوزه مرکزی انتظامی کشور تصریح کرد: توجه به خانواده و فرزندان جز اولویت نیروی انتظامی و بلکه نیرو‌های مسلح است و مقام معظم رهبری نیز بار‌ها تاکیداتی بر عدم غفلت موضوع خانواده داشتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور بزرگترین معروف پدر خانواده را حضور در خانه دانست و خاطرنشان کرد: برخی از فرماندهان و مدیران به این مهم، کم توجهی می‌کنند. یک فرمانده و مدیر زمانی کارش را درست انجام داده که جدیت و موفقیت در محیط کار را با محبوبیت در خانه و خانواده خود تکمیل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار