رئیس اداره فرهنگی هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنر‌های تجسمی ایثار و شهادت تا پایان دی ماه خبر داد.

حسین پناهی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: کردستان به عنوان یکی از قطب‌های حوزه ایثار و شهادت، اسفند ماه امسال میزبان دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنر‌های تجسمی ایثار در بخش‌های بزرگسال و دانش آموزی است.

رئیس اداره فرهنگی هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان به با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره افزود: تبیین نقش ایثارگران در هنر و تمرکز هنر در حوزه ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب، مکتب فاطمه و رسالت آن و سبک زندگی ایثارگران از محور‌های نمایشگاه هستند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در دهه اول اسفند سال جاری توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پنج استان کشور در سنندج برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه در بخش دانش آموزی در حوزه‌های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی و در بخش بزرگسال در رشته‌های تهذیب، نقاشی، مینیاتور و نقاشی خط، خوشنویسی، عکاسیط گرافیک، کاریکاتور و مجسمه سازی برگزار خواهد شد.

حسین پناهی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۳۰ دی ماه جاری اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند در دو بخش دانش‌آموزی و بزرگسالان برای تحویل آثار خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره حوزه صنایع دستی نیز اختصاصی برای ایثارگران در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره فرهنگی هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان بیان کرد: داوری آثار برگزیده نیز از اول تا پانزدهم بهمن ماه و توسط داوران استانی انجام می‌شود و نهایتاً اول اسفند ماه نمایشگاه تشکیل خواهد شد.

حسین پناهی یادآور شد: دریافت فایل فراخوان به آدرس www.kurdistan.navideshahed.com امکان پذیر است.

تمدید مهلت ارسال آثار به نمایشگاه منطقه‌ای هنر‌های تجسمی ایثار و شهادت + جرئیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.