شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از نداشتن آب لوله کشی و کمبود امکانات شهری در شهرک جوپارستان واقع در شهر جوپار کرمان گلایه کرد.

شهرک جوپارستان واقع در شهر جوپار استان کرمان بعد از سالها همچنان از نداشتن آب لوله کشی رنج می برد این موضوع موجب شده است تا زندگی در این شهرک برای ساکنان دشوار شود. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام علاوه بر مشکل آب از نداشتن امکانات شهری مانند جدول کشی، روکش آسفالت و نبود پارک و فضای سبز در این شهرک خبر داد.

متن پیام شهروند خبرنگار

باسلام، ما جمعی از اعضای شهرک جوپارستان شهر جوپار استان کرمان هستیم، در سال ۱۳۷۲ شهرداری با مجوز استاندار وقت تعداد ۲۸۰۰ قطعه زمین با کاربری مسکونی به کارمندان و کارگران و فرهنگیان و افراد بومی و غیربومی متقاضی با اخذ بها واگذار کرد. در طول 30 سال بیش از 800 پروانه ساخت صادر شد و ساخت و سازها انجام شد اما این شهرک دارای مشکلاتی از قبیل نداشتن آب لوله کشی است به طوری که برخی از ساکنان به دلیل نبود آب شهرک را ترک کردند. بارها به شرکت آبفا و استانداری مراجعه کرده ایم اما تاکنون هیچ اقدامی جهت رفع این مشکل صورت نگرفته است. در همین شهر چندین شهرک در سالهای اخیر ساخته شده است که هیچکدام مشکل آب ندارند. علاوه بر مشکلات آب این شهرک حتی آسفالت ریزی و جدول گذاری نشده است. شهرک ما فضای سبز و پارک ندارد از نداشتن امکانات شهری رنج می برد. خواهش می کنم به مشکلات این شهرک رسیدگی شود.

منبع: رمضانی نژاد - کرمان

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.