یک هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان اعتبار در محور‌های لرستان هزینه شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: یک هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان اعتبار از ابتدای امسال، تاکنون در محور‌های این استان هزینه شده‌است.

مرتضی شیروانی، در مراسم گرامیداشت هفتۀ حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری لرستان، اظهار داشت: ۷۳ کیلومتر راه روستایی در محور‌های این استان از ابتدای امسال تاکنون آسفالت شده‌است.

وی با اشاره به زیرسازی ۹۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان، افزود: ۲۹۵ کیلومتر از محور‌های شریانی این استان لکه‌گیری و روکش آسفالت شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه دو دستگاه زیرگذر برای ارتقای ایمنی در محور‌های شریانی این استان، احداث شده‌است، عنوان کرد: ۶۰ کیلومتر حفاظ ایمنی راه‌ها در لرستان انجام شده‌است.

وی با تأکید به تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی در ۱۴۲ کیلومتر از محور‌های لرستان، بیان کرد: ۱۵ نقطه محور روشنایی نقطه‌ای در محور‌های شریانی اجرا شده‌است.

شیروانی با اشاره به خط‌کشی ۳۰۰۰ کیلومتر محور شریانی در لرستان، گفت: ۱۰۰ هزار عدد تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی در محور‌های این استان نصب شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با تأکید به نصب شش دستگاه دوربین ثبت تخلف در محور‌های این استان، ابراز کرد: دو پروژه مجتمع رفاهی در جاده‌های این استان، افتتاح شده‌است.

شیروانی با بیان اینکه دمای برخی از مناطق لرستان در تابستان به ۷۰ درجه می‌رسد و کفش راهداران در هنگام عملیات راهداری در آسفالت فرو می‌رود، اظهار داشت: انتظار داشتیم که مسئولان استانی بیشتری در این مراسم برای تجلیل از خدمات راهداران حضور یابند.

وی با اشاره به خدمات راهداری در لرستان، افزود: هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون، در محور‌های این استان هزینه شده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.