خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی بمب‌های آتش زای فسفر سفید به سمت حومه شهر‌های مرزی در جنوب این کشور شلیک کرده است.

طبق اعلام خبرگزاری لبنان، بمب‌های فسفر سفید رژیم صهیونیستی حومه شهر‌های مرزی بلیدا و محیب در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: بمب‌های اسرائیلی در جاده ابوزید در نزدیکی خانه‌های منطقه مرزی رمیش اصابت کرد و حفره بزرگی در جاده ایجاد کرد.

رژیم صهیونیستی همچنین حومه شهرک‌های نقوره، المشعب و جبل لبونه در مجاورت خط آبی (جداکننده لبنان و اسرائیل) بمباران کرد

گزارش‌ها حاکی از آن است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز مناطقی در جنوب لبنان از جمله «اللبونه»، «الجبین شحین» و «طیر حرفه» را بمباران کردند. یک تانک مرکاوای اسرائیل نیز ضمن پوشش جنگنده مستقیماً به سمت شهر جنوبی یارون شلیک کرد.

طبق اعلام خبرگزاری رسمی لبنان، انفجار یک فروند موشک رهگیر رژیم صهیونیستی در حریم هوایی شهر بنت جبیل (جنوب) منجر به سقوط بخش‌هایی از آن بر روی خانه‌ای شد که منجر به مصدومیت دو تن شد.

حزب‌الله و گروه‌های فلسطینی در لبنان در همبستگی با نوار غزه، از هشتم اکتبر به طور متناوب حملاتی را علیه ارتش اسرائیل انجام داده اند.

ارتش اسرائیل از هفتم اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را علیه نوار غزه آغاز کرده است که تا امروز سه شنبه ۱۹۶۶۷ شهید و ۵۲۵۸۶ مجروح که بیشتر آن‌ها کودک و زن هستند برجا گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
سازمان ملل کجاست ؟
آخرین اخبار