با هدف ارتقا دانش تخصصی در حوزه امنیت سایبری، دوره آموزشی مرکز عملیات امنیت در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان برگزار شد.

رئیس مرکز آپا (آگاهی‌رسانی، پشتیبانی و امداد) استان کرمان مستقر در دانشگاه گفت: اهمیت حوزه سایبری و حساسیت‌های این حوزه بر کسی پوشیده نیست و تهدیدات دنیای امروز بیشتر در این حوزه است و بسیار لازم است که متخصصان این حوزه برای تهدیدات فضای سایبری برنامه ریزی و سلسله اقدامات موثر و لازم را داشته باشند
 

فرهاد راهداری با بیان اینکه مدیران استان کرمان لازم است امنیت سایبری را جدی بگیرند افزود: مرکز آپا آماده همکاری جهت ارائه مشاورره و آموزش‌های مورد نیاز است.

به گفته وی در دوره یکروزه مرکز عملیات امنیت بیش از ۴۰ نفر از مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی غیرزیرساختی شرکت کردند.

این کارگاه روز سه شنبه ۲۸ آذرماه با تدریس دکتر مریم بختیاری در مرکز همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد .

مرکز تخصصی آپا کرمان با هدف بهبود امنیت شبکه و مقابله با نفوذ، تامین امنیت سامانه‌های نرم افزاری، تربیت نیرو‌های متخصص در زمینه امنیت سایبری و آموزش موسسات دولتی و خصوصی در سال ۱۳۹۶ در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان راه اندازی شده و تنها مرکر آپا در استان است.

برچسب ها: سایبری ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.