مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: ۹ دستگاه خودرو به همراه ۵ دستگاه موتورسیکلت‌ امدادرسان به ناوگان شرکت گاز شیراز اضافه شده است.

میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در مراسم رونمایی از خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های امداد رسان شرکت گاز اظهار کرد: ۹ دستگاه خودرو دو دیفرانسیل به همراه ۵ دستگاه موتورسیکلت با هدف به حداقل رساندن زمان امداد در عملیات‌های اضطراری، بحران و حوادث ناشی از گاز به ناوگان شرکت گاز شیراز اضافه شده است.

او گفت: پیش بینی می‌شود با تجهیز و تکمیل این ناوگان، زمان امدادرسانی نیرو‌ها در حوادث و شرایط اضطراری به ۶ دقیقه که زمان طلایی خدمات رسانی و امدادرسانی است، کاهش یابد.

برای این طرح، اعتباری نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

نورموسوی مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی گاز ایران، هم در مراسم رونمایی از این خودرو‌ها بیان کرد: در کنار خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های امدادی خودرو پیشرو ارتباطات بحران قرار دارد که گروه‌های امداد را راهبری کند.

او ادامه داد: مرکز کنترل عملیات امداد و اتفاقات شرکت گاز در کشور برای ارائه امداد متمرکز و به حداقل رساندن زمان خدمات امدادی تجهیز شده است.

۹۹ درصد از جمعیت شهری و روستایی استان فارس از نعمت گاز برخوردارند و ۷۵ درصد از انرژی استان را گاز به خود اختصاص داده است.

برچسب ها: شرکت گاز ، ناوگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار