مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲ فروند هواپیمای ATR وارد ناوگان هوایی کشور شده و یک فروند آن هم تا ۲۵ روز آینده وارد خواهد شد.

 شمس‌الدین فرزادی پور، مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت:  تاکنون ۲ فروند هواپیمای (ATR) وارد چرخه عملیاتی شده و سومین هواپیما هم در حال ورود است و تا ۲۵ روز آینده وارد چرخه می‌شود. ۴ فروند دیگر در مرحله تأمین قطعات است و سفارش گذاری شده که به محض تأمین قطعات امیدواریم تا پایان سال وارد چرخه شوند.

وی گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی این آمادگی را دارد که هر هواپیمایی که استاندارد‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی را داشته باشد، وارد چرخه کند.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی اظهار کرد: واگذاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از ۸ سال گذشته مطرح بوده، اما روند نامناسبی را طی کرده و ما پیگیری می‌کنیم تا تعیین تکلیف شود، بنابراین هنوز به دلیل پیچیدگی‌های ساختاری هواپیمایی جمهوری اسلامی، این واگذاری بسیار مشکل است و قطعیت ندارد.

فرزادی پور تاکید کرد: همه کشور‌های دنیا که صاحب صنعت هوایی هستند یک ایرلاین ملی و صاحب پرچم دارند بنابراین برای کشوری مثل ایران وجود یک ایرلاین ملی ضروری است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۱:۵۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
الان ما که کشورمان زمانی بزرگترین و مجهزترین ایرلاین منطقه بوده باید افتخار کنیم به خرید دو فروند هواپیمای ملخی که معلوم نیست از کجا و با چه مقدار رانت وارد کشور شده ؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۲:۲۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
ایران لایق بهترین هاست
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۴:۴۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
دقیقا همینطوره،ایران ایر باید در اختیار دولت باشه و وطیفه دولت هم هست در صورت رفع تحریم ها نوسازی اونو شروع کنه،حیف این سرمایه ملی که گرفتار تحریما شده و کیفیت خدماتش پایین اومده،اگه نوسازی که در دولت قبل انجام شد ادامه پیدا میکرد،ایران ایر بازم به دوران پر افتخار قبل انقلاب برمیگشت
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۴:۳۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
باید باایران ایر زندگی کرده باشی تا بدونی آه در بساط ندارد خیلی قشنگ صحبت می کنه مدیر عامل و ای کاش حرفش واقعیت داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
کمی در کار خود شریف و صادق باشید.
خبر خرید هواپیمای ملخی ارتفاع پست
ولی عکس ایرباس مدرن
اینهمه بزرگنمایی در همه شئون کار ها و مرامتان برای ما مردم عادی شده
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۰۰:۰۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
وجود ایرلاین ملی با کدام هواپیما ؟؟!!!!
تمام ناوگان هوایی کشور فرسوده است.
حتما با هواپیماهایی که به دستور رئیس جمهور محترم قرار است ساخته شوند ، ایرلاین ملی دارای هواپیما خواهد شد !
آخرین اخبار