رئیس اداره بهزیستی شاهرود از اعزام ۳۲ نفر از جامعه هدف این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: هزینه این اعزام از سوی خیران و سازمان بهزیستی تامین شده است

غربا ، ضمن بیان اینکه طی مراسمی  ۳۲ نفر از افراد جامعه هدف بهزیستی به مشهد اعزام شدند، گفت: یکی از اهداف این طرح‌ها کمک به افرادی که تاکنون زیارت امام رضا (ع) نرفته اند و یا در آرزوی دیدار دوباره هستند.

وی ضمن بیان اینکه خاطر وضعیت اقتصادی، جسمانی برخی از عزیزان امکان سفر ندارند، افزود: تلاش تا با بهره گیری از ظرفیت خیران این افراد را به آرزوی خودشان برسانیم و آنها را راهی سفر زیارتی کنیم.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه هزینه این اعزام از سوی خیران و سازمان بهزیستی تأمین شده است، ابراز داشت: خیران می‌توانند با حضور در این پویش‌ها کمک کنند تا توان خواهان، زنان سرپرست خانوار و غیره نیز بتوانند با این اقدام خداپسندانه آرزو و شوق زیارت امام رضا علیه السلام را برای این جامعه هدف فراهم کنند.

غربا بابیان اینکه اعزام جامعه هدف به سفرهای زیارتی باعث می‌شود روحیه نشاط، شادابی و توانمندی این افراد ارتقا یابد، تصریح کرد: با توجه به نیازهای این گروه در حوزه حمایت‌های مادی و توانبخشی جامعه هدف به حمایت‌های معنوی و فرهنگی نیز نیازمند است لذا این از مواردی که تحقق آن همراهی دستگاه‌ها و مشارکت خیران را می‌طلبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.