سردار رمضان شریف بر نقش بسیج در دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مقابل هجمه‌های جدی دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوره توانمندسازی مدیران خبرگزاری‌های استانی و مدیران گروه‌های تلویزیونی سپاه در استان‌ها گفت: افکار عمومی یک جریان سیال است و از اخباری متاثر می‌شود که توسط رسانه‌ها در سطح جامعه اطلاع رسانی می‌شوند.

 وی افزود: امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امید آفرین بر پایه حقایق موجود در جامعه است که بسیج با اقدامات متنوع خود می‌تواند محور و خط شکن این میدان باشد.

سردار شریف با اشاره به اینکه همپوشانی و هم افزایی میان رسانه‌های دلسوز برای امید آفرینی یک نیاز مهم و اساسی است، تصریح کرد: خبرگزاری بسیج می‌تواند حول این محور عهده‌دار نقش یک هماهنگ کننده فعال پویا و هوشمند شود.

سخنگوی سپاه در ادامه با تشریح حوزه‌های عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن خاطرنشان کرد: یکی از هجمه‌های جدی دشمن علیه انقلاب اسلامی در حوزه عملیات روانی و رسانه‌ای در حال انجام است که در این راستا سازمان بسیج مستضعفین می‌تواند مدافع و مبلغ خوب و تاثیرگذاری برای گسترش فرهنگ بسیجی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشد.

سردار شریف با اشاره به اهمیت مخاطب شناسی در تولید محتوای رسانه‌ای بیان داشت: امروز بسیج و به طور اختصاصی خبرگزاری بسیج می‌تواند با تولید محتوای تاثیرگذار در حوزه جهاد تبیین و روایت حقایق و واقعیات در عرصه پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی رسالت و وظیفه خطیر خود را با موفقیت به منصه ظهور برساند.

 سردار رمضان شریف با تاکید بر اینکه امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امید آفرین است، همپوشانی و هم افزایی میان رسانه‌های دلسوز انقلاب اسلامی در این زمینه را ضروری و اجتناب ناپذیر توصیف کرد و گفت: تشکیل بانک اطلاعات سوژه‌های امید آفرین پشتوانه نقش آفرینی رسانه‌های بسیج و جبهه انقلاب در این عرصه است.

وی در پایان برگزاری دوره‌های توانمندسازی اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف برای ارتقای قدرت تاثیرگذاری بر مخاطب و اقناع افکار عمومی و ایجاد همدلی و یکپارچگی ملی را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مباحثی که می‌تواند برای توانمندسازی در این عرصه کمک کند، برگزاری این گونه دوره‌ها و هم اندیشی پیرامون موضوعات و مسائل تخصصی در حوزه رسانه و افکار عمومی است که می‌تواند با انتقال تجارب و دستاورد‌هایی که در حوزه افکار عمومی، دانش رسانه‌ای، شناخت جغرافیای مخاطب و شناخت مخاطب حاصل شده است را در تبادل و اشتراک قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۰:۲۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
احتیاج به دشمن ندارد کاری که ستاد هدفمند کردن یارانه ها با سفره مردم ایران کرد اگر تمام عالم جمع می شد نمی توانست چنین بازی خفنی با اعصاب مردم کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
خودرو وارداتی را در روز روشن با چهار برابر قیمت کشور تولید کننده به مردم می دید . بعد طلب کار هم هستید و همه مشکلات را گردن دشمن می اندازید . کاش خجالت می کشیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
برادر .این اختلاس ها عملیات روانی است . بابا کمی بین مردم زندگی کنید .
گند زدید به تمام داروندار مردم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۴۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
عملیات روانی شده نرخ بنزین،کارمزد بانکها،مالیات علی الحساب،بستن طولانی مدت نماد بورسی مثل دی،اختلاس پشت اختلاس ودبش دبش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
راستی سردار کاظمینی اختلاس گر چای دبش رو بیشتر به مردم معرفی کنید
Russian Federation
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
کدوم دشمن ؟ مسئولین نالایق ، خبرنگار خود فروخته ، آقا زاده ها ، نمایندگان مجلس ، ایران خودرو ، سایپا ، کدوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
نفست گرم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
اختلاس به میلیارد دلاری رسیده،ماشین هفتصد میلیونی چینی رو به مردم دو میلیارد فرو میکنید،گوشت کیلویی پونصد تومن ،انتظار واسه خرید خونه 100 سال،4 هزار حرومزاده مسئولان تو اروپا و امریکا با پول بیت المال ،رانت و دزدی سران حکومتی جایی واسه امید گذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
نه دیگه گوشت کیلویی ۵۰۰ تومن حقوق ۷ تومنی عملیات روانی دشمنه اره
آخرین اخبار