فرمانده انتظامی ایرانشهر از شناسایی و دستگیری شروری که با تیراندازی به سمت شهروند ایرانشهری، باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، خبر داد.

سرهنگ  مهدی رشنودی بیان داشت: در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به سمت شهروندی، بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجراء و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

  وی افزود: با حضور مأموران پلیس در صحنه و در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به همراه دو سرنشین با سلاح کلاش به سمت شهروندی تیراندازی و از محل متواری شده اند.

  سرهنگ رشنودی در ادامه تصریح کرد: پلیس به منظور دستگیری عاملان این تیراندازی در همان لحظات اولیه طرح مهار را به اجراء در آورده و تحقیقات اولیه تخصصی خود را برای دستگیری عاملین این جرم خشن شروع کردند.

 وی افزود: مامورین پلیس با گشت زنی هدفمند و اشراف اطلاعاتی در سطح شهر سوژه مورد نظر را شناسایی و تحت کنترل پلیس درآمده که پس از شناسایی کامل دستور ایست به خودرو عاملین تیراندازی صادر که خودرو بدون توجه به ایست پلیس قصد متواری شدن از محل داشته که با هوشیاری و تیزبینی پلیس خودرو متوقف می‌شود.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: پس از پاکسازی محل و بازرسی از خودرو یک نفر از عاملین تیراندازی به همراه مقادیری مهمات جنگی دستگیر و دو نفر دیگر با توجه به موقعیت بد محیطی و تاریکی شب از صحنه متواری شدند.

 سرهنگ رشنودی با اشاره به این که تحقیقات پلیس در خصوص دستگیری همدستان و کشف سلاح‌های بکاربرده در این جرم خشن در دستور کار پلیس می‌باشد، خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کرد.

برچسب ها: شرور مسلح ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار