گردان‌ القسام پیام تصویری اسرای اسرائیلی در نوار غزه را به نتانیاهو و خانواده هایشان منتشر کرد.

شامگاه دوشنبه گردان‌ القسام شاخه نظامی جنبش حماس، پیامی از اسرای اسرائیلی در نوار غزه را در قالب یک ویدئو خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و خانواده‌های اسرای اسرائیلی منتشر کرد.

پیام پخش شده با عنوان «نگذارید این‌جا پیر شویم» بود و شامل این سوال بود: «چرا ما این‌جا رها شده ایم؟» سوالی که اسرای اسرائیلی از سران تل آویو مطرح کردند.

ویدئوی منتشر شده توسط گردان‌ القسام سه زندانی اسرائیلی را نشان می‌دهد که به زبان عبری خطاب به نتانیاهو صحبت می‌کنند. یکی از آن‌ها به نام حییم بری (۷۹ ساله) از کیبوتص نیر اوز می‌گوید: من با گروهی از افراد مسن این‌جا هستم؛ که همگی از بیماری‌های مزمن و شرایط بسیار سختی رنج می‌برند.

این اسیر اسرائیلی افزود: ما نسلی هستیم که اسرائیل را ساختیم. ما در ساختن ارتش مشارکت داشتیم و من نمی‌فهمم چرا این‌جا رها شده ایم؟

وی ادامه داد: به هر قیمتی باید ما را آزاد کنید، ما نمی‌خواهیم قربانی حملات نیروی هوایی خودی شویم، ما را بدون هیچ قید و شرطی آزاد کنید، نگذارید پیر شویم.

پیشتر، ابوعبیده سخنگوی گردان‌ القسام شاخه نظامی جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی جان اسرای خود را به بازی گرفته است و هیچ اهمیتی برای احساسات خانواده‌های آنان قائل نیست.

القسام با اشاره به کشته شدن سه نفر از اسرای اسرائیلی، گفت: دشمن ترجیح می‌دهد به جای آزادسازی، اسرای خود را بکُشد. اسرائیل رفتار مجرمانه‌ای در خصوص اسرای خود در غزه دارد و ناامیدانه دنبال خلاصی از پرونده اسرایش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۷:۳۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : این پیریاهای صهیونیستی جنایتکاران قرن هنوز احساس می کنند جوان هستند ! گفتن نگذارید اینجا پیر شویم !!!! شما کثافتهایی خبیث جنایتکار اشغالگر شکنجه گران صهیونیستی کودکان نوجوانان فلسطینی بی گناه مظلوم را دستگیر اسیر می کنید و تا سن میانسالی و پیری در زندانهایتان شکنجه شان می کنید پیرشان می کنید زجر کش می کنید اسیران فلسطینی را حالا می خواهید شما خبیث جنایتکار را سه سوته آزادگان کنند اینها همه جانیان جنایتکاران صهیونیستی هستند سر تک به تکشان را بیخ تا بیخ ببرید برای آن نتانیاهوی خبیث جنایتکار ملعون بفرستید و جسدشان را هم بسوزانید و به نتانیاهو بگویید این آخر عاقبت تو و کابینه ات و تمامی صهیونیستها هست که در فلسطین مانده اند . والسلام و صلوات التماس دعا . و من الله التوفیق .
آخرین اخبار