سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر بر اجرایی شدن اهداف این رژیم در عملیات غزه تاکید کرد.

۷۳ روز از جنگ خونین رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه می‌گذرد و طی این مدت ۱۹ هزار و ۴۵۳ غیرنظامی جان خود را از دست داده اند. گرچه اهداف ترسیم شده از سوی کابینه جنگ نتانیاهو بسیار دور از دسترس به نظر می‌رسد، اما مقامات این رژیم به دلیل تحقیر ناشی از حمله هفتم اکتبر همچنان بر خواسته‌های ناممکن خود پافشاری دارند. 

به گزارش الجزیره، یوآف گالانت، سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد اهداف ما درباره جنگ غزه تغییر نکرده است. ما همچنان به دنبال نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسرای خود هستیم. 

وی در ادامه مدعی شد: پیروزی ما در جنگ غزه، پیروزی جهان آزاد به رهبری آمریکاست. 

لوئید آستین نیز که در کنفرانس خبری با این مقام صهیونیست حضور داشت، بار دیگر از حمایت واشنگتن از تل آویو تاکید کرده و کشتار مردم فلسطین را حق مشروع اسراییل دانست. 

مقامات صهیونیست درحالی بر بازگرداندن تمامی اسرا تاکید دارند که تاکنون ۲۰ تن از این اسرا طی حملات رژیم صهیونیستی کشته شده اند. 

جان مرشایمر، بزرگترین استراتژیست حال حاضر جهان بر این باور است نابودی حماس توسط اسراییل کاری تقریبا غیرممکن است، اما حتی اگر تل آویو موفق به این کار شود، تا زمانی که اشغالگری این رژیم وجود دارد بار دیگر شاهد ظهور گروه‌های مقاومت فلسطینی جدید با همان تفکر حماس در میان فلسطینی‌ها خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۷:۴۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
کلا از صفر تا صد شکست خورده ایید و هیچ موفقیتی بدست نیاورده و نخواهید آورد جز کودک کشی
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۰۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
شما..میخوردی باقدرت وهفت جدت ،خوک کثیف کودک کش ،انشالاه بااربابت ودست مقاومت به جهنم می‌روی مرتیکه
آخرین اخبار