مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بوشهر از مشارکت ۸ میلیاردریالی خیرین سلامت در شهرستان دیّر خبر داد.

فرید محبی روز دوشنبه در نشست انتخابات دور جدید مجمع خیرین سلامت شهرستان دیّر اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت در راستای رفع کمبود‌ها در دو حوزه فضای فیزیکی و تأمین تجهیزات فعال بوده و کمک‌های در این بخش‌ها به حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر داشته است.

وی با تقدیر از خیرین سلامت شهرستان دیّر گفت: خیرین سلامت شهرستان دیّر طی دوره قبل مجمع ۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی داشته‌اند که این مبلغ غیر از تجهیزات و زمین‌های اهدایی به حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: این میزان از استقبال خیرین نشانه عمق باور‌های دینی و اجتماعی مردم و خیرین به مقوله سلامت جامعه و ظرفیت بسیار بالای مجمع در سطح شهرستان است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بوشهر با تأکید بر اهمیت رأی و نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی گفت: مشارکت مجمع خیرین در پروژه‌ها منوط به رأی و نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی بوده و اجرای آن باید توجیه منطقه‌ای و درمانی داشته باشد.

وی با اشاره به الزامات مجمع خیرین سلامت اضافه کرد: شناسایی نیاز‌های اولویت‌دار و ضروری بهداشتی و درمانی، سازمان‌دهی خیرین درون و برون شهرستانی، ارائه گزارش خدمات انجام‌شده به مردم و جامعه خیرین و رعایت اصول و ضوابط مالی از جمله الزامات اساسی مجامع خیرین سلامت در شهرستان‌ها است.

امام‌جمعه بندر دیّر و رییس شورای خیرین سلامت این شهرستان نیز با اشاره به عملکرد خیرین سلامت گفت: ظرفیت شهرستان دیّر در مقوله خیرین سلامت بسیار بیشتر از عملکرد فعلی بوده که امید می‌رود با شروع دور جدید فعالیت شاهد گسترش بیشتر خدمات و مشارکت حداکثری خیرین باشیم.
حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود: گام‌هایی که در راستای ارتقا سطح سلامت مردم برداشته می‌شود مقدس است و ان‌شاءالله با مساعدت مجمع خیرین سلامت استان و کشور نیاز‌های بهداشتی درمانی شهرستان دیّر مرتفع شود.

در ادامه جواد عباسی و سید محمد موسوی به ترتیب به‌عنوان مدیر اجرایی و خزانه‌دار مجمع خیرین سلامت شهرستان دیّر انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.