مردانی گفت: در پی اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت که بصورت سراسری است عرضه بنزین به صورت آنلاین (سامانه هوشمند سوخت) و آفلاین (خارج از سامانه هوشمند سوخت) در جایگاه‌های منطقه زاهدان انجام می‌شود.

  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی پیرامون اختلال سراسری در عرضه بنزین و گازوئیل، بیان کرد: همه متخصصان امر پای کار هستند و در تلاشند تا این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود و روند سوخت رسانی در پمپ بنزین‌ها به حالت قبل بازگردد.

وی افزود: جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، مردم در صورتی که نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلا تا رفع کامل مشکل، به جایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند و همچنین لازم به یادآوری است، سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آن‌ها محفوظ است و بعد از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: هم اکنون ۵۳ جایگاه عرضه سوخت در منطقه زاهدان فعال است که از این تعداد ۱۹ باب جایگاه از طریق سامانه هوشمند سوخت و ۳۴ باب جایگاه نیز خارج از سامانه آماده خدمت رسانی و ارائه سوخت به شهروندان می‌باشند.

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۱ جایگاه در خاش، ۱۳ جایگاه سراوان، ۱۲ جایگاه زابل و ۱۷ جایگاه در زاهدان اقدام به عرضه بنزین می‌کنند که زاهدان شامل جایگاه‌های سوخت ایران، جاده ابریشم، کورین، پایانه مسافربری، دانشگاه، مدائن، هامون، ساحل، سفیر، پایانه بار، امین، کویر، بلوچ، بعثت، خلیج فارس میرجاوه، سفیدابه و نصرت آباد است
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار