مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه، از افزایش ۴ درصدی مراجعات سرپایی و بستری طی امسال خبر داد و گفت : میانگین مراجعه به مراکز درمان تامین اجتماعی به ازای هر بیمه شده حدود چهار بار بوده است.

میثم حجتی‌پور مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، گفت : یک‌هزار و ۲۰۰ پرسنل در ۲ بیمارستان و هفت مرکز درمانی در شهرستان‌های مشغول ارائه خدمت هستند.

وی آمار مراجعات سال گذشته به مراکز درمانی را ۳۰۵ میلیون نفر اعلام کرد و ادامه داد: میانگین مراجعه به مراکز درمان تامین اجتماعی به ازای هر بیمه شده حدود چهار بار بوده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه، از افزایش ۴ درصدی مراجعات سرپایی و بستری طی امسال خبر داد و گفت: طی هفت ماه سپری شده از سال جاری حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار مراجعه به مراکز درمان تامین اجتماعی استان داشته‌ایم.

وی از برنامه‌های توسعه‌ای در دست اقدام برای ارائه خدمت بهتر به بیمه شده‌ها سخن گفت و افزود: امیدواریم با ایجاد اورژانس جدید بیمارستان شهدا و بسیاری از پروژه‌های عمرانی و توسعه و همچنین ساخت درمانگاه‌های ملی در شهرستان‌ها؛ بتوانیم خدمات به بیمه شده‌ها را روز به روز به لحاظ کیفیت و کمیت افزایش دهیم.

حجتی‌پور تصریح کرد: اورژانس بیمارستان شهدا با ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۲ طبقه یکی از بزرگ‌ترین اورژانس‌های تأمین اجتماعی کشور است و امیدواریم بهار سال آینده به بهره‌برداری برسد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.