نباید در زمان اذان جلسه برگزار کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: برگزاری جلسات و ادامه دادن آن‌ها در وقت اذان هیچ توجیهی ندارد.

ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی در شورای اداری زیرکوه که با دو دستور کار اجلاسیه نماز شهرستان و تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشدار شاسکوه برگزار شد، بر اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در مراعات وقت اذان در تعیین زمان برپایی جلسات تأکید کرد.

او با تأکید بر اینکه غفلت از نماز باعث انحراف انسان از صراط مستقیم می‌شود، افزود: برپایی نماز جماعت در ادارات و شرکت در نماز باید به یک باور قلبی تبدیل شود.

ناصری با اشاره به تلاش دشمن در ضربه وارد آوردن به اعتقادات و باور‌های قلبی مردم، تصریح کرد: دشمن از همه راه‌ها وارد شده، اما تاکنون تیرش به سنگ خورده است و امروز تمام همّ و غمش این است که مقاومت مردم را با هجمه‌های فرهنگی بشکند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات اسفند اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات در پیش است و همه می‌دانیم که حضور حداکثری مردم در صحنه، دسیسه‌های دشمن را خنثی می‌کند و این خواسته مقام معظم رهبری است.

او با بیان اینکه بر آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور تأکید داریم، گفت: لازمه حضور حداکثری جهاد تبیین است و باید توطئه‌های دشمن از سوی این جهاد تبیین خنثی شود.

در این جلسه که با حضور نماینده مجلس، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همراه بود، محسن ترابی به عنوان برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و محمد جواد عباسی به عنوان بخشدار شاسکوه معرفی شده و از تلاش‌های علی امینی معاون سابق فرمانداری و ترابی بخشدار سابق شاسکوه تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.